کد خبر : 233477
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ - 09:57
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

انتقاد «محسنی اژه‌ای» از اقدامات امنیتی ایجاد شده از فرودگاه اراک تا استانداری

رئیس قوه قضائیه گفت: امنیت لازم است اما آن هم باید به مقدار ضرورت اکتفا شود. بنده مسئول امنیت نیستم و قصد دخالت در کار دیگران را ندارم اما احساس می کنم شاید نیازی نباشد این مقدار از وقت نیروهای امنیتی و انتظامی در این حوزه گرفته شود.

انتقاد «محسنی اژه‌ای» از اقدامات امنیتی ایجاد شده از فرودگاه اراک تا استانداری

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای روز دوشنبه ۸ اسفند در دیدار با کارکنان دستگاه قضایی استان و قضات استان مرکزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امید است که خداوند توفیق دهد که بتوانیم با انجام به وظایف خود، در راستای تحقق اهداف الهی و خدمت به مردم گام برداریم.

وی خطاب به مسئولان و کارکنان دستگاه قضا گفت: هر مقداری که ممکن است باید از تشریفات و تجملات بکاهید، تجملات و تشریفات گاهی اوقات زیان می رساند و هرچه در این شرایط بتوانیم از تجملات بکاهیم، این امر پسندیده است.

ریاست قوه قضاییه با اشاره به طی مسیر از فرودگاه اراک تا استانداری و اقدامات امنیتی انجام شده در این مسیر اظهار کرد: امنیت لازم است اما آن هم باید به مقدار ضرورت اکتفا شود. بنده مسئول امنیت نیستم و قصد دخالت در کار دیگران را ندارم اما احساس می کنم شاید نیازی نباشد این مقدار از وقت نیروهای امنیتی و انتظامی در این حوزه گرفته شود.

محسنی اژه ای با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: باید خود را آماده ورود به ضیافت الهی کنیم تا بهره برداری و ورود خوبی به این ماه پربرکت داشته باشیم، در این ماه باید بتوانیم کاری کنیم تا انسان های مفیدی باشیم و مودت و خیرخواهی برای همگان داشته باشیم.

وی با اشاره به حوادث اخیر خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان و افراد ضد ارزش تلاش زیادی کردند که کشور را به هم بریزند و بتوانند در کشور بیش از آنچه ملاحظه شد مشکلات ایجاد کنند، دشمن به این مقدار قانع نبود و قصد بهم ریختن و تجزیه کشور را داشت.

محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: دشمن امید زیادی داشت که بتواند بیش از این کارهای دیگری در کشور انجام دهد و دست به اقداماتی زد که برای کشور و مردم زحماتی ایجاد کرد، اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و دستگاه های مختلف و مردم در راستای مقابله با این برنامه های دشمن تلاش کرد؛ البته در راس همه اینها لطف خداوند شامل مردم و کشور شد.

وی ادامه داد: تلاش های زیادی توسط دشمنان صورت گرفت که پیام نظام اسلامی از مرزهای ایران خارج نشود و این نظام رشد نداشته باشد اما موفق نشد. دشمن تمام توان خود را به کار گرفت و تمام ابزارهای خود را روی میز گذاشت و یک راهبرد ترکیبی را با استفاده از همه این ابزارها برای مقابله با این نظام به کار گرفتند اما خداوند بسیاری از این توطئه ها را خنثی کرد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: دشمن چند سال برای تعلیم و تجهیز نیروهای خود تلاش کرد و انواع و اقسام رسانه ها را با پمپاژ دروغ آماده کرد، اما با همراهی مسئولان و مردم این توطئه ها خنثی شد. فراخوان های زیادی نیز از سوی دشمن برای عدم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن منتشر شد و تصور دشمن بر این بود که ما دهه فجر تلخی خواهیم داشت و پیش بینی کرده بودند که افراد معاند وارد شوند و مقابله با مردم داشته باشند، اما هیچ اقدامی نتوانستند در دهه فجر انجام دهند و به آنچه می خواستند نرسیدند.

اخبار مرتبط:
استانداری: ادارات تهران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تعطیل است / ادارات استان در روز پنج‌شنبه نیز از ساعت ۱۱ تعطیل خواهند بود
استانداری: ادارات تهران از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تعطیل است / ادارات استان در روز پنج‌شنبه نیز از ساعت ۱۱ تعطیل خواهند بود

روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: درپی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تا پایان هفته تعطیل است. به گزارش استانداری تهران، اداره کل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد : در پی افزایش ناگهانی دما ادارات استان تهران ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه سوم مرداد تا پایان هفته تعطیل است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی: طرح مقابله با بی‌حجابی تعطیل بَردار نیست
جانشین فرمانده نیروی انتظامی: طرح مقابله با بی‌حجابی تعطیل بَردار نیست

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور درباره اجرای طرح نور گفت: قانون ملاک کار ماست و با تغییر دولت‌ها خللی در اجرای این طرح به وجود نمی آید، برخورد با جرم مشهود از وظایف ذاتی انتظامی است، ما اسیر امواج نخواهیم شد، ما در حوزه عفاف و حجاب وظیفه قانونی و تکلیف شرعی داریم، لازم است شورای تأمین هم در راستای حمایت از این طرح گام بردارد، بنابراین طرح نور تعطیل‌بردار نیست، چرا که امر به معروف و نهی از منکر یکی فروع دین است و نمی توان فروع دین را تعطیل کرد.

به ما گفتند زَنها در این منطقه باید فقط بزایند/ گزارشی از بارداری اجباری در روستاهای محروم
به ما گفتند زَنها در این منطقه باید فقط بزایند/ گزارشی از بارداری اجباری در روستاهای محروم

روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با چند بهورز در روستاهای محروم از وضعیت فرزندآوری در این روستاها گزارشی تهیه کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است