کد خبر : 233408
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - 22:11
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

تلاش برای افزایش سطح برداشت سبز نیشکر به ۴۰ درصد

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از افزایش سطح برداشت سبز نیشکر در خوزستان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم علی رغم قدیمی بودن ماشین آلات و تحریم‌ها، برداشت سبز را به ۴۰ درصد برسانیم.

تلاش برای افزایش سطح برداشت سبز نیشکر به ۴۰ درصد

عبدعلی ناصری در خصوص برداشت سبز نیشکر اظهار کرد: افزایش برداشت سبز در مزارع نیشکر از اهداف شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خوزستان است و تلاش خواهیم کرد تا این مهم به بهترین شکل محقق شود.

وی افزود: در تلاش هستیم علی رغم قدیمی بودن ماشین آلات و تحریم‌ها، با نوسازی تجهیزات و ماشین آلات برداشت سبز را به ۴۰ درصد برسانیم و افزایش سطح برداشت سبز نیشکر را در خوزستان محقق کنیم.

ناصری عنوان کرد: در صورتی که نیشکرها کوتاه قد باشند، به راحتی می‌توان آن‌ها را به صورت سبز برداشت کرد اما درصورتی که نی‌ها ارتفاع زیادی داشته باشند و دچار خوابیدگی شوند، امکان برداشت سبز وجود ندارد و باید سوزانده شود.

وی با اشاره به ابلاغ شیوه نامه‌هایی در خصوص برداشت سیاه نیشکر با کمترین آثار منفی بر محیط زیست به شرکت های زیر مجموعه، افزود: در تلاش هستیم با نوسازی تجهیزات و ماشین آلات، برداشت سیاه را به سمت برداشت سبز هدایت کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان
سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان

با بهره برداری از جاده قلعه چنعان، فولاد خوزستان گام مهم دیگری در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای رفاه مردم منطقه برداشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است