کد خبر : 233147
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ - 01:28
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

سردار سلامی: اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت است.

سردار سلامی: اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت است

امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه هوایی وحدتی دزفول اروز جمعه همزمان با روز پاسدار با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار سرلشکر سلامی در این دیدار که در حاشیه سفر به خوزستان انجام شد، گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله ) شده است‌.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهان ارتش و سپاه در شمال خوزستان، نیروهای مسلح را متحد و با بصیرت خواند و گفت: دو بال نظامی کشور یعنی ارتش و سپاه مایه افتخار نظام هستند و با تمام قوا در هر زمان و هر مکان که لازم باشد تا پای جان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.

در ادامه این دیدار امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه شکاری وحدتی ضمن تبریک ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گزارشی از عملکرد و توان نظامی این پایگاه ارائه داد و گفت: اتحاد، همفکری و هم افزایی ارتش و سپاه که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) ید واحد هستند، در بالاترین سطح ممکن در این منطقه است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است