کد خبر : 233091
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - 20:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ احتمال سقوط بهمن و جاری شدن سیلاب

سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز دوشنبه با ورود موجی ناپایدار از سمت جنوب و جنوب شرق انتظار ناپایداری به صورت بارش رگبار پراکنده، رعد و برق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد.

رگبار پراکنده همراه با رعدوبرق آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ احتمال سقوط بهمن و جاری شدن سیلاب

به گزارش سایت خبری مدارا؛ لیلا امینی سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار تا روز دوشنبه بر روی استان است که در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی باعث ایجاد غبار محلی و کاهش دید می‌شود.

به نوشته فارس؛ وی افزود: از روز دوشنبه با ورود موجی ناپایدار از سمت جنوب و جنوب شرق انتظار ناپایداری به صورت بارش رگبار پراکنده، رعد و برق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد که به تدریج این موج مناطق شمال شرق جنوب غرب و مرکز را فرا می‌گیرد و از اواخر روز سه‌شنبه از استان خارج خواهد شد.

امینی بیان کرد: با توجه به نوع بارش رگباری و روند افزایش دما احتمال سقوط بهمن، جاری شدن سیلاب به واسطه آب شدن برف و کولاک در ارتفاعات برفگیر وجود دارد.

سرپرست مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۵ درجه و کمینه فردا صبح ۴ درجه و بویین میاندشت با دمای ۵ درجه و زرین‌شهر با دمای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است