کد خبر : 233051
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ - 15:50
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

دادستان زاهدان: ۲ شاکی «ابراهیم ریگی» به اتهام قتل در بازداشت هستند

دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

دادستان زاهدان: ۲ شاکی «ابراهیم ریگی» به اتهام قتل در بازداشت هستند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فرارو نوشت: دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی بیان کرد: شاکیان ابراهیم ریگی به اتهام خیانت در امانت و کلاهبرداری در دادگستری چابهار از وی شکایت و حکم جلب وی را دریافت کرده بودند.

دادستان زاهدان ادامه داد: نیابت قضایی برای بازداشت ابراهیم ریگی به شهرستان زاهدان داده شده بود، اما شاکیان خصوصی به صورت خودسرانه اقدام به دستگیری وی می‌کنند.

وی افزود: شاکیان خصوصی ابراهیم ریگی عصر روز واقعه در مسیر تردد وی کمین کرده و اقدام به تعقیب او می‌کنند.

شمس آبادی ادامه داد: در جریان تعقیب و گریز، ابراهیم ریگی روی زمین می‌افتد و از حال می‌رود، شاکیان او با اورژانس تماس می‌گیرند و اورژانس به محل اعزام می‌شود و طبق اعلام اورژانس، ابراهیم ریگی به علت ایست قلبی فوت کرده است.

دادستان زاهدان گفت: هم‌اینک ۲ شاکی ابراهیم ریگی به اتهام قتل از ناحیه بازپرس ویژه قتل در بازداشت هستند تا پزشکی قانونی علت تامه فوت را اعلام کند؛ بعد از اعلام نتیجه از سوی پزشکی قانونی تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

وی بیان کرد: ادعا‌ها در مورد ضرب و شتم ابراهیم ریگی در کلانتری صحت ندارد و در زمان فوت وی ماموران کلانتری در محل حضور نداشته‌اند.

 

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است