کد خبر : 232360
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - 18:22
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

کدام اعضای شورا شهر تهران به دلیل اعتراض در صحن شرکت نکردند؟

علیرضا نادعلی اعلام کرد که علت نیامدن اعضای غایب را نمی‌داند و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آنها به دلیل آنکه تبصره و ردیف‌های بودجه را روز گذشته به آنها تحویل نداده‌اند در جلسه حضور نیافتند، گفت: روز گذشته به همه کمیسیون‌ها،‌ ردیف‌ها و تبصره‌ها داده شده است.

کدام اعضای شورا شهر تهران به دلیل اعتراض در صحن شرکت نکردند؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جلسه صد و سی و یکم شورای شهر تهران با حواشی روبرو شد به گونه‌ای که در ابتدا هشت نفر از اعضای شورای شهر در جلسه حضور نیافتند و این مسئله سبب شد که جلسه تا لحظه ارسال این خبر (۱۱ صبح) برگزار نشود. بر این اساس اعضایی همچون اقراریان، امانی، شربیانی، تشکر هاشمی، سوده نجفی، عباسی، شمس احسان و قائمی در ابتدا در این جلسه حضور نیافتند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا جلسه برگزار نشد.

در این میان افرادی همچون احمد صادقی، پرویز سروری، میثم مظفر و حبیب کاشانی با خروج از صحن علنی این شائبه را ایجاد کردند که برای میانجیگری به سراغ اعضای غایبی که گفته می‌شود در اتاق‌هایشان حضور دارند رفته‌اند؛ اما نه از اعضای میانجیگر و نه از اعضای غائب در صحن علنی خبری نیست.

علیرضا نادعلی نیز در سخنانی کوتاه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که علت نیامدن اعضای غایب را نمی‌داند و در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آنها به دلیل آنکه تبصره و ردیف‌های بودجه را روز گذشته به آنها تحویل نداده‌اند در جلسه حضور نیافتند، گفت: روز گذشته به همه کمیسیون‌ها،‌ ردیف‌ها و تبصره‌ها داده شده است.

به نوشته ایسنا، ساعت ۱۱:۰۵ امروز مهدی چمران با خلوت کردن صحن علنی شورا گفت: جلسه امروز تشکیل نشد.

اخبار مرتبط:
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود
جلیل محبی: بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها خواست دولت بود

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها را از اقدامات دولت نامیده است.

آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات
آتش‌سوزی در پایانه شرق تهران با ۶ کشته / جزییات

آتش سوزی در پایانه شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است