کد خبر : 232294
انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - 10:48
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

جلسه علنی شورای شهر تهران به دلیل عدم حضور برخی از اعضا تشکیل نشد

سخنگوی شورای شهر تهران نسبت به عدم حضور برخی از اعضا در جلسه امروز شورا واکنش نشان داد و گفت: برگزاری یا عدم برگزاری جلسه امروز منوط به تصمیم رئیس یا نایب رئیس شورای شهر تهران است.

جلسه علنی شورای شهر تهران به دلیل عدم حضور برخی از اعضا تشکیل نشد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران در ارتباط با دلیل عدم تشکیل جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: به دلیل اینکه ۸ تن از اعضای شورای شهر تهران در جلسه حاضر نشدند و جلسه به حد نصاب نرسیده، به همین دلیل جلسه هنوز برگزار نشده است.

به نوشته تسنیم، وی در پاسخ به این پرسش که در برخی اخبار غیررسمی اعلام شده که افراد غایب در جلسه امروز شورا به دلیل عدم دسترسی به ردیف ها و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در این جلسه شرکت نکرده‌اند، گفت: اصلا این موضوع درست نیست چرا که روز گذشته تمامی تبصره‌ها و ردیف‌های بوده به دست تمام اعضا رسیده است.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سؤال که اگر جلسه شورا به حد نصاب نرسد آیا جلسه شورای شهر تهران برگزار می‌شود یا خیر گفت: در این خصوص رئیس یا نایب‌رئیس شورای شهر تصمیم می‌گیرند.

تا به این لحظه در جلسه امروز شورای شهر تهران مهدی اقراریان، ناصر امانی، جعفر شربیانی، سید جعفر تشکر هاشمی، زهرا شمس‌احسان، مهدی عباسی، سوده نجفی، علی‌اصغر قائمی حضور پیدا نکردند.

اخبار مرتبط:
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
وضعیت آب و هوا، امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق همچنین وزش باد شدید در نقاط مختلف کشور خبر داد.

پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد
پلیس: شبکه شیطان‌پرستی در تهران متلاشی شد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد اعضای شبکه شیطان پرستی که دارایِ عضو سازمان یافته از اتباع خارجیِ اروپایی و ایرانی بودند طی عملیاتی فنی و تخصصی توسط سازمان اطلاعات پلیس شناسایی و دستگیر شدند. در مکان برگزاری جلسه شیطان پرستی تعداد ۱۴۶ نفر مرد و ۱۱۵ نفر زن به‌صورت برهنه و مستهجن حضور داشته که با آرم، علائم و نماد‌های خاص شیطان پرستی بر روی البسه، سر، صورت و موی سر با الصاق نماد بر روی گوش و بینی و با حضور سه نفر تبعه اروپایی دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است