کد خبر : 231574
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - 16:28
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

شرکت فولاد خوزستان و پارک علم و فناوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت فولاد خوزستان و پارک علم و فناوری تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی برای بهبود کمی و کیفی فولاد امضا کردند.

شرکت فولاد خوزستان و پارک علم و فناوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

این تفاهم‌نامه روز جمعه بین امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و محمد راضی جلالی مدیرکل پارک علم و فناوری خوزستان در سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد ایران در اهواز امضا شد.

براساس این تفاهم‌نامه، پارک علم وفناوری با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، در زمینه بهبود فرآیندهای تولید در بخش‌های مختلف ذوب و افزایش طول عمر قطعات در برابر خوردگی با شرکت فولاد خوزستان همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایرنا سومین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد کشور در اهواز با شرکت ۱۰۰ سازنده قطعات و تجهیزات صنعت فولاد کشور از هشت استان کشور برپا شده است.

این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید صنعتگران، کارشناسان، دست اندرکاران صنعت فولاد کشور و عموم مردم استان و مناطق همجوار دایر خواهد بود.

در جریان این نمایشگاه چند کارگاه تخصصی با موضوع فرآیند بومی‌سازی روان‌کاری صنعتی، تولید انواع پوشانه‌ها و پودر ریخته‌گری در صنعت فولاد، بازیافت آب شاخص هیدروسیکون‌های تصفیه‌خانه آب شرکت فولاد خوزستان، بررسی عوامل فرسایش و خوردگی قطعات فولاد کروم و نیکل و چگونگی افزایش طول عمر آنها، شبیه‌سازی آسیاب بالیمل به منظور پیش‌بینی عمر مفید آن، از سوی کارشناسان فولاد خوزستان برپا شد.

تولید سالانه شرکت فولاد خوزستان به عنوان دومین قطب مهم تولید فولاد کشور ۳.۸میلیون تُن است که این میزان در افق سال ۱۴۰۴ به چهار میلیون تُن و در سال ۱۴۱۰ به ۱۳.۶ میلیون تُن معادل ۲۵درصد کل تولید فولاد در کشور خواهد رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است