کد خبر : 231568
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - 16:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن نقشه‌های دشمن را خنثی کردند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: با وجود هوای بسیار سرد و با هجمه‌هایی که دشمنان امسال در اغتشاشات به‌وجود آوردند پیش‌بینی نمی‌شد که این اتفاق بزرگ در 22 بهمن رقم بخورد اما با سخنان حکیمانه رهبر انقلاب و خصوصاً با عفو عمومی در رابطه با اغتشاشگران، نقشه‌های دشمنان خنثی شد.

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن نقشه‌های دشمن را خنثی کردند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه لازم می‌دانم از تریبون نماز جمعه، از شما ملت فهیم، شریف، بصیر و شجاع تقدیر و تشکر کنم، اظهار داشت: ملت ما اهل تحلیل سیاسی هستند و در روز ۲۲بهمن با حضور خود حماسه‌ای پر محتوا رقم زدند و رهبر معظم انقلاب نیز در برابر این حضور از تعبیر «در برابر این ملت سر تعظیم فرود می‌آورم» استفاده کردند که این تعبیری بسیار بلند است.

به نوشته فارس؛ وی افزود: با وجود هوای بسیار سرد و با هجمه‌هایی که دشمنان امسال در اغتشاشات به‌وجود آوردند پیش‌بینی نمی‌شد که این اتفاق بزرگ رقم بخورد اما با سخنان حکیمانه رهبر انقلاب و خصوصاً با عفو عمومی در رابطه با اغتشاشگران، نقشه‌های دشمنان خنثی شد.

محمودی با اشاره به دشمن‌شناسی خوب ملت ایران خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات ملت ایران در این دوران آن است که دشمن را خوب شناخته‌اند و رهبر انقلاب نیز در این باره فرمودند «طرف حساب این مردم استکبار و آمریکای جنایت‌کار است نه این سلیقه‌های مختلف سیاسی که وجود دارد».

وی با یادآوری اینکه در روز ۲۲ بهمن ماه در یکی از شهرستان‌های بسیار سرد با دمای منفی ۱۸ درجه برای سخنرانی حضور پیدا کردم، گفت: در آنجا حضور پررنگ مردم از گروه‌های مختلف سنی، مخصوصا دهه هشتادی و نودی‌ها را دیدم که واقعا یک معجزه است.

محمودی افزود: دشمنان و تحلیلگران جاهل دارای تحلیل سیاسی نیستند و می‌گویند بعد از چهل سال نسل عوض شده‌است اما متوجه نیستند که حضور میلیونی مردم با‌توجه به سرمای هوا از پای صندوق‌های رأی بالاتر بوده‌ و تفاوتی میان حضور پای صندوق‌های رأی و حضور در خیابان‌ها و فریاد زدن نظام و ارزش‌های انقلاب وجود ندارد و امید است مسؤولان بعد از این راهپیمایی با حضور گسترده مردم، از تلاش افراد نخبه، مؤمن، اهل فضل‌ و اهل فکر و اندیشه استفاده کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه برخی از رسانه‌های دنیا می‌خواستند این حرکت عظیم را پوشش ندهند ولی دنیا مخصوصا با سفر ریاست جمهوری به چین که اقدامی معنادار بود، متوجه شد، اذعان داشت: این سفر به دعوت رئیس‌جمهور چین انجام گرفت و روابط تهران و پکن رابطه‌ای راهبردی و همچنین شراکتی راهبردی در مسائل‌ اقتصادی، سیاسی و امنیتی است که بسیار حائز اهمیت است.

وی با یادآوری اینکه می‌بینند که این نظام پشتوانه مردمی و مردم سالاری دارد و مسؤولان تنها نیستند ، تصریح کرد: ارتباط ایران و چین از چند جهت حائز اهمیت است، اول اینکه هر دو کشور از طرف آمریکا و اروپا تحریم شده‌اند و خنثی کردن تحریم‌ها به‌صورت غیر تهاجمی بهترین راه ارتباطات است و دیگر اینکه چین هم حاضر است حدود ۵۰۰میلیارد دلار در ارتباط با گاز و احداث راه‌های ریلی همکاری کند و امیدواریم سفر بسیار خوب و ارزشمندی باشد.

محمودی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن گرامیداشت رحلت ابو‌طالب پدر امیر‌المؤمنین (ع) اظهار داشت: حق این فرد شایسته، مؤمن و مخلص در تاریخ اسلام و همچنین علم رجال ادا نشده و عده‌ای در ایمانش تردید می‌کنند اما نقل شده ایمان ابوطالب آنقدر بالا بود که اگر در یک طرف ترازو بگذارند سنگینی می‌کند و در تاریخ باید حقش ادا بشود.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین ضمن تبریک عید مبعث تصریح کرد: پیامبر(ص) آخرین سخن همه انبیأ الهی را با کتاب قرآن آورد و رسالت خود را با کلمه توحید در محیط کاملا شرک‌آلود آغاز کرد؛ اسلام با قرآن و کوثر جلو آمد و در این مسیر آنچنان پر توان است که هر چه به پیش می‌رود به نیروی جاذبه‌اش و طرفدارانش اضافه می‌شود و واقعا مفتخریم که طرفدار چنین پیامبر و چنین آئینی هستیم و هر چه شکر کنیم کم کردیم.

وی بیان داشت: بسیاری از جایگاه‌هایی که ما در دنیا می‌شناسیم اعتباریات است و حقیقت و واقیعت ندارد و جایگاه راستین و صدق نیست.

محمودی افزود: پست‌ها، مقام‌ها و واژه‌هایی که در مراحل علمی چه در دانشگاه و چه در حوزه به کار می‌رود اعتباریات است و فرقی ندارد؛ همچنین جایگاه‌های سیاسی هم حقیقی نیستند و جزئی از اعتباریات دنیا قرار می‌گیرند.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است