کد خبر : 231523
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ - 22:04
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای فسادپذیر در انبارهای اموال تملیکی خوزستان

معاون قضایی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی خوزستان گفت: تعیین تکلیف کالاهای فساد پذیر در این انبارها در استان با سرعت انجام شود.

تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف کالاهای فسادپذیر در انبارهای اموال تملیکی خوزستان

علی جمادی روز چهارشنبه در بازدید از انبارهای اموال تملیکی خوزستان، اقدامات دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان در ساماندهی انبارها و پیگیری تعیین تکلیف اموال تملیکی در خوزستان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود انبار جدید و تجهیز آن در خوزستان، کالاهای موجود در شرایط فعلی کمترین آسیب را می‌بینند اما باید در تعیین تکلیف کالاهای تاریخ‌دار و فسادپذیر، تسریع شود تا از هدر رفت آنها جلوگیری شود.

وی افزود: کالاهای ممنوعه و اجناسی که قابلیت مصرف ندارند نیز باید هرچه سریع‌تر امحا و معدوم شوند.

جمادی گفت: دادستانی کل کشور نیز با همین رویکرد و مجدانه به دنبال تسریع در تعیین تکلیف کالاهای مانده و رسوب شده در انبارهاست و چنانچه این کالاها قابلیت مصرف داشته باشند، باید از طریق مزایده و سایر مراحل قانونی، وارد چرخه توزیع شوند.
رییس دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه همچنین بر نظارت کامل بر ورود و خروج کالاها از بنادر و گمرکات تاکید کرد و ادامه داد: اقدامات پیشگیرانه همواره باید در اولویت کار دستگاه قضایی باشد.

در این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان و رییس اداره اموال تملیکی گزارشی یکساله در این خصوص ارایه دادند.

معاون قضایی دادستان کل کشور دیروز سه شنبه وارد خوزستان شد و بازدید از شرکت فولاد استان، پتروشیمی های بندر ماهشهر ،گمرک خرمشهر و انبارهای گمرک بندر امام خمینی (ره) و حضور در نشست هایی با تولید کنندگان از برنامه‌های سفر ۲ روزه وی به این استان است.

بر اساس تاکید رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۲ فقره حراج کالای موجود در انبارهای خوزستان برگزار شد که در فقره نخست هشت میلیارد ریال و در مرحله دوم ۳۳ میلیارد ریال کالا به فروش رفت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان
سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان

با بهره برداری از جاده قلعه چنعان، فولاد خوزستان گام مهم دیگری در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای رفاه مردم منطقه برداشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است