کد خبر : 231119
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - 08:23
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تارتار: بازیکنانی که می‌خواستیم به ذوب‌آهن نمی‌آمدند/از هواداران عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازیکنانی که می‌خواستیم همه از تیم‌های بالای جدول بودند که در شرایط مالی برابر نیز آن بازیکنان به ذوب‌آهن نمی‌آمدند زیرا دوست دارند در تیم ‌های بالای جدول بازی کنند.

تارتار: بازیکنانی که می‌خواستیم به ذوب‌آهن نمی‌آمدند/از هواداران عذرخواهی می‌کنم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهدی تارتار سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پس از دیدار با سپاهان اظهار داشت: همانطور که گفتم، بازی زیبایی را شاهد بودیم، گل زودهنگام ما باعث شد ناخودآگاه عقب بکشیم، در نیمه اول شانس آوردیم که گلی دریافت نکردیم.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: داور نیز در نیمه نخست یک طرفه سوت زد، در شروع نیمه دوم غافل‌گیر شدیم، زورمان در صحنه گل به مغانلو نرسید و گل دوم را هم دریافت کردیم، در دقایق پایانی می‌توانستیم گل تساوی را بزنیم که متاسفانه گل نشد، سپاهان تیم بزرگی است و با این که ۱۰ نفره بود، ۴ گل برابر گل گهر به ثمر رساند.

تارتار در خصوص ابزار هجومی تیمش گفت: در کل ۲ مهاجم داریم، سلیمانی و سالاری، گاهی اوقات از قریشی نیز در بخش هجومی استفاده می‌کنیم، سالاری برای این بازی آسیب‌دیده بود، سلیمانی مهاجم خوبی است اما بضاعت ما همین است و با مصدومیت باقرپسند نتواستیم جایگزینی پیدا کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص بودجه این باشگاه و تناسب این بودجه با جایگاه فعلی این تیم گفت: در مورد بودجه سایر تیم‌ها صحبتی ندارم اما جایگاه ما در پایان فصل مشخص می‌شود و هنوز هفته بیستم است.

وی در رابطه با شعار هواداران سپاهان برای استعفای خودش از ذوب‌آهن گفت: من تجربه بازی در سپاهان را دارم و برای هواداران سپاهان احترام خاصی قائل هستم، وقتی آن‌ها شعار می‌دهند یعنی ما راه را درست رفته‌ایم و تیم سابق نیستیم که به راحتی به سپاهان امتیاز دهیم و نتایج این دو سال گویای این ادعا است در شرایطی که تفاوت بودجه مشهود است، طبیعی است که دوست نداشته باشند ذوب‌آهن با مهدی تارتار نتیجه بگیرد و حریف سرسختی باشد.

تارتار در پاسخ به این سوال که اگر ذوب‌آهن از نظر بودجه‌ای تغییری نکند، آیا در فصل آینده نیز مایل به حضور در ذوب‌آهن خواهد بود، خاطرنشان کرد: تا روزی که در ذوب‌آهن هستم با افتخار به کار خود ادامه می‌دهم، هیچ‌وقت در کنفرانس خبری صحبتی در خصوص بودجه نداشتم و صحبت‌هایی که مطرح شده مربوط به یک دیدار دوستانه بود، همیشه سختی کشیدم و این راه را تا زمانی که ذوب‌آهن بخواهد ادامه می‌دهم.

سرمربی ذوب‌آهن در رابطه با بازی‌های مهم آینده گفت: دو سه روز به بازیکنان استراحت می‌دهم، ما در بازی با مس حق از دست دادن امتیاز نداریم و این موضوع را به بازیکنان گفته‌ام، تمام تمرکز ما روی بازی با مس و بعد بازی با پیکان است، فعلا بازیکنان باید استراحت کنند تا از نظر روحی و روانی آماده شوند.

وی در رابطه با لیست خرید ذوب‌آهن و افشای نام پاتوسی گفت: بازیکنانی که می‌خواستیم همه از تیم‌های بالای جدول بودند که در شرایط مالی برابر نیز آن بازیکنان به ذوب‌آهن نمی‌آمدند چون دوست دارند در تیم‌های بالای جدول بازی کنند.

تارتار در پایان گفت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم که حالشان خوب نیست، حال من هم خوب نیست و امیدوارم این شرایط تغییر کند.

اخبار مرتبط:
«کاشی هفت رنگ» اصفهان به ثبت جهانی رسید
«کاشی هفت رنگ» اصفهان به ثبت جهانی رسید

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: کاشی هفت رنگ با نام ایران و اصفهان به ثبت جهانی رسیده که باعث ادامه حمایت از کارگاه‌های تولید کاشی هفت رنگ و ثبت برندی برای توسعه پایدار اصفهان در حوزه صنایع دستی می‌شود.

برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت

رییس پلیس راه استان اصفهان از فوت چهار نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر در تصادف تارا و پراید در محور بویین میاندشت خبر داد.

۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه اصفهان گفت: حدود ۲۷ رشته در سال ۱۴۰۳ حذف شده است ودر دکتری ۱۰ درصد رشته‌ها و ۲۸ درصد رشته در کارشناسی ارشد و ۳۰۰ کد رشته در کارشناسی دانشجو ندارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است