کد خبر : 230517
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ - 11:31
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

حمله تند «روزنامه حسین شریعتمداری» به موسوی و خاتمی/ کیهان: سیدحسن خمینی نباید خاتمی را در حرم امام(ره) همراهی می‌کرد

کیهان نوشت: سخنان گزافه خاتمی در حرم امام در حالی است که سید حسن خمینی با وجود این که به غلط او را در حرم امام همراهی کرده بود، اما دیروز درباره جشن با شکوه پیروزی انقلاب گفت: «حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امسال خیلی معنادار است.

حمله تند «روزنامه حسین شریعتمداری» به موسوی و خاتمی/ کیهان: سیدحسن خمینی نباید خاتمی را در حرم امام(ره) همراهی می‌کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه تحت مدیریت حسین شریعتمداری در گزارشی از راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرده است: میزان حضور مردم در جشن امسال پیروزی انقلاب به نحوی بود که یکی از رکورد‌های بالای دهه گذشته را به ثبت رساند. در این جشن ملی، از کودکان خردسال تا نوجوانان و جوانان دهه نودی و دهه هشتادی، تا پیشکسوتان انقلاب حضور داشتند. خباثت دشمنان ملت ایران و جریان‌های نفاق در چند ماهه گذشته موجب شده بود تا مردم با احساس مسئولیت و جدیت و شادابی بیشتری در راهپیمایی و جشن ۲۲ بهمن امسال حضور به هم برسانند.

این جشن بزرگ در حالی رقم خورد، که خاتمی و موسوی خوئینی‌ها اخیرا به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) رفته بودند و خاتمی در آنجا با ادبیات منافقانه گفته بود: من عظمت امام را از این جهت که بنیانگذار جمهوری اسلامی است، می‌دانم؛ جمهوری به همان معنا که در دنیا هست و «اسلامی» هم به شکلی که در آستانه انقلاب معرفی و بر اساس آن از مردم رأی گرفته شد. اما امروز نمی‌دانیم آیا باید به خاطر پیروزی انقلاب جشن بگیریم و خوشحال باشیم یا آنکه به خاطر انحرافی که در مسیر آن ایجاد شده عزادار باشیم؟!

روزنامه نزدیک به طیف خاصی از حاکمیت در ادامه مدعی شد: اظهارات منافقانه خاتمی در حالی است که وی در کنار موسوی، از سران فتنه شورش اشرافیت علیه جمهوریت و اسلامیت در سال ۱۳۸۸ (به بهانه تقلب) بود و ننگی بزرگ در همراهی با نقشه آمریکا و انگلیس و اسرائیل را در کارنامه خود به ثبت رساند.

کیهان نوشت: از سوی دیگر، ارکان مکتب امام خمینی(ره) در زمینه پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص)، بیزاری از استکبار بزرگ و آمریکا و اسرائیل، پافشاری بر اصل ولایت فقیه به عنوان پشتیبان اصلی کشور در مقابل آسیب‌ها، خدمت به محرومان و وفاداری به ولی‌نعمتان انقلاب و بیزاری از اشراف، روشن و تفسیر ناپذیر است و خاتمی در این زمینه نیز مسیری جز همراهی و حمایت از معارضان با خط امام(ره)نپیموده است؛ چنان که برخی همراهان اصلی وی در دولتش بعدها به گزافه گفتند دوره آیت‌الله خمینی تمام شده و از ابتدا هم به رهبری او باور نداشته اما جرئت ابراز آن را نداشته‌اند.

این روزنامه جناح اصولگرا در ادامه نوشت: سخنان گزافه خاتمی در حرم امام در حالی است که سید حسن خمینی با وجود این که به غلط او را در حرم امام همراهی کرده بود، اما دیروز درباره جشن با شکوه پیروزی انقلاب گفت: «حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امسال خیلی معنادار است».

اخبار مرتبط:
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند
کیهان: باید ریشه بی‌حجاب‌های جاهل را خشکاند

روزنامه حسین شریعتمداری به ماجرای برخورد پلیس با زنانی که بدحجاب هَستند واکنش نشان داد.

فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است
فداحسین مالکی: از دید ما اردن شریک رژیم اسرائیل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از دید ما هر کشوری در حوزه خلیج فارس بخواهد پایگاه‌هایش را در اختیار اسرائیل قرار دهد یقین داشته باشد که شریک این رژیم است و این تعریفی است که ما در استراتژی خود داریم.

نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند
نماینده مجلس: اسرائیل می‌خواهد به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اسرائیل دارد بخشی از کشور‌های عربی را با خود همراه می‌کند دوم اینکه به رابطه ایران و عربستان خدشه وارد کند که اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد بیش از همه عربستان باید رفتارش را تغییر دهد و عذرخواهی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است