کد خبر : 229780
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 20:23
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

اصفهان در اکران مردمی فیلم عمار پیشتاز است

مسئول پخش و جریان‌سازی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: اصفهان در حوزه فیلم عمار جز استان‌های پیشتاز است.

اصفهان در اکران مردمی فیلم عمار پیشتاز است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت غیب الله زاده در حاشیه سفر به اصفهان در جمع فعالان اکران مردمی استان اصفهان اظهار داشت: جشنواره فیلم عمار یک حرکت ایجابی در مقابل محدودیت‌های اکران فیلم‌ها در اقصی نقاط کشور است و این در واقع هدف شکل‌گیری شبکه اکران مردمی عمار قرار دارد.

به نوشته مهر؛ وی افزود: (فیلم‌ها به دیدن شما می‌آیند) شعار عمار است و معذوریت‌های مکانی‌، زمانی، امکاناتی و هزینه سینمایی در شبکه مردمی عمار حذف شده است و با رفع این سانسورها، فیلم‌ها و مستندها در محلات و مناطق محروم نیز نمایش داده می‌شود. مسئول پخش و جریان‌سازی جشنواره مردمی فیلم عمارخاطر در خصوص دریافت فیلم و اکران آنها گفت: اعضا و فعالان این مجموعه می‌توانند از طریق سایت اکران مردمی و سایت عماریار به صورت آنلاین فیلم‌ها را دریافت و حتی بازخوردها را در سایت ثبت کنند و از طرفی اکران‌کنندگان، فعالان و ثبت نام کننده در این سایت پلنی دارند که می‌توانند همفکری و هم‌افزایی داشته باشند.

مسئول پخش و جریان‌سازی جشنواره مردمی فیلم عمار خاطر نشان کرد: استان اصفهان در حوزه عمار جز استان‌های پیشتاز است و فعالان این عرصه در استان توانستند که این شبکه مردمی اکران فیلم عمار را گسترده‌تر کنند و ارتباط بیشتری با شهرستان‌ها برقرار کنند که از این طریق به چرخه تولید، توزیع و مصرف به عنوان سه مؤلفه اثرگذار در آثار سینمایی کمک کنند.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است