کد خبر : 229706
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ - 16:40
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امدادرسانی اصفهان به زلزله‌زدگان خوی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی خبر داد و گفت: ۳۸ نفر در قالب ۷ تیم ۵ نفره و یک تیم مدیریتی در زمینه اسکان و تغذیه اضطراری به منطقه اعزام شده است.

امدادرسانی اصفهان به زلزله‌زدگان خوی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نوید متقی اظهار کرد: امدادرسانی به زلزله‌زدگان ادامه دارد و کمک‌های مردمی هم به آن مناطق هدایت و سپس توزیع می‌شوند. از جمله این امدادها، ارسال هزار دستگاه چادر امدادی با ۲ دستگاه تریلر و ۱ دستگاه کامیون، ارسال ۳۵۰ چادر از سازمان امداد با ۱ دستگاه تریلر از انبارهای امدادی هلال‌احمر استان اصفهان بوده است.

به نوشته ایسنا؛ وی همچنین با اشاره به اعزام ۳۸ نفر از عوامل امدادی شامل کارکنان و نجات گران در قالب ۷ تیم امدادی و یک تیم مدیریتی به این منطقه طی این مدت، گفت: این تیم‌ها اقدام به برپایی ۴ اردوگاه، نصب ۲۵۹ دستگاه چادر، توزیع ۴ هزار و ۹۷۵ بسته غذایی اضطراری بین اهالی شهر خوی طی ۷۲ ساعت و توزیع ۳۰۰ بسته نان، توزیع و تحویل هزار و ۹۲۰ تخته پتو، توزیع هزار بسته ست بهداشتی، توزیع ۲۲۱ دستگاه هیتر برقی و ۴۶۲ تخته موکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه نیروهای اعزام‌ شده از داوطلبان و کارکنان هلال‌احمر و نیز امدادگر-داوطلب‌ها (ترکیبی از نیروهای رسمی و داوطلب) بوده‌اند، گفت: در حال حاضر مردم این مناطق به هیتر و پتوی نو و پول نقد نیاز دارند. اگر هم استانی‌های عزیز قصد کمک به مردم زلزله‌زده را دارند، حتماً اقلام اعلام‌شده را اهدا کنند و سایر اقلام کاربرد زیادی ندارد. انتقال مواد غذایی نیز به صرفه نیست و بهتر است از همان منطقه خریداری شوند.

اخبار مرتبط:
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۲ هزار نفر در این استان در سال‌های اخیر زیر پوشش کلاس‌های سوادآموزی، با خواندن و نوشتن آشنا شدند.

امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند
امیرعبداللهیان: ریزپرنده‌های ساقط شده در اصفهان خسارت جانی و مالی نداشته‌اند

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با تبیین تحولات اخیر در منطقه، در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند هوایی ایران در اصفهان گفت: حامیان رسانه ای اسرائیل در تلاشی مذبوحانه سعی داشند از شکست مجددشان پیروزی بسازند و این موضوع را بزرگنمایی کنند.

بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد
بارش‌های همرفتی مناطقی از اصفهان را فرامی‌گیرد

رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از گذر امواج همرفتی و بارش‌های رگباری پراکنده همراه با رعد و برق در مناطقی از استان خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است