کد خبر : 229346
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ - 13:09
دسته‌بندی : فرهنگی، اخبار ویژه
چاپ

واکنش کیهان به عدم حضور کیومرث پوراحمد در جشنواره: باید فاتحه سینمایش را خواند/ پایان فیلم جدیدش هَم لنگ در هواست

کیهان بعد از عدم حضور کیومرث پوراحمد در اکران فیلمش در جشنواره فجر نوشت: از پور احمد، خاطرات «قصه‌های مجید» و فیلم‌هایی مانند «عینک» و «آلبوم تمبر» و حتی سریال «سرنخ» در ذهنمان باقی مانده، اما به نظر می‌آید آن پوراحمد بعد از دو فیلمفارسی «گل یخ» و «نوک برج» (به جز فیلم «اتوبوس شب») بدجوری در سرازیری قرار گرفت به طوری که با فیلم‌های «کفش‌هایم کو؟» و «۵۰ قدم آخر» و «تیغ و ترمه»، فاتحه سینمایش را خواند.

واکنش کیهان به عدم حضور کیومرث پوراحمد در جشنواره: باید فاتحه سینمایش را خواند/ پایان فیلم جدیدش هَم لنگ در هواست

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کیهان بعد از عدم حضور کیومرث پوراحمد در اکران فیلمش در جشنواره فجر نوشت: از پور احمد، خاطرات «قصه‌های مجید» و فیلم‌هایی مانند «عینک» و «آلبوم تمبر» و حتی سریال «سرنخ» در ذهنمان باقی مانده، اما به نظر می‌آید آن پوراحمد بعد از دو فیلمفارسی «گل یخ» و «نوک برج» (به جز فیلم «اتوبوس شب») بدجوری در سرازیری قرار گرفت به طوری که با فیلم‌های «کفش‌هایم کو؟» و «۵۰ قدم آخر» و «تیغ و ترمه»، فاتحه سینمایش را خواند.

االبته برخی براین باورند که بالارفتن سن، فیلمسازان را دچار سقوط سینمایی می‌کند، اگر چنین باشد چگونه کوروساوای ژاپنی در ۸۰ سالگی فیلم اپیزودیک و ماندگار «رویاها» را جلوی دوربین برد و کلینت ایستوود در ۹۲ سالگی تازه‌ترین فیلمش را ساخت و بازی کرد و اسپیلبرگ امسال و در ۷۶ سالگی یکی از بهترین آثارش را تولید نمود؟ به نظر می‌آید اشکال کار جای دیگری است و خالی شدن سینمایی ربطی به سن و سال ندارد.

از همین روی پوراحمد در فیلم «پرونده باز است» واقعا حرفی برای گفتن ندارد. یک قتل ناخواسته و مسئله قصاص و شعر و شعار‌های گل درشت و غلط‌های تصویری و دادگاه باسمه‌ای و پایان لنگ در هوا.

اخبار مرتبط:
عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت

رییس سازمان سینمایی کشور در نامه‌ای خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد که آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها باید از این سازمان مجوز دریافت کنند.

میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم

عصر چهارشنبه پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با همراهی محسن برمهانی معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» بازدید کرد و در جریان روند تولید آن قرار گرفت. در این بازدید مهدی نقویان رئیس سیمافیلم و جمعی از مدیران ستادی معاونت سیما حضور داشتند.

خواننده سرشناس کُرد: از سعید آقاخانی شکایت خواهم کرد  I ببینید
خواننده سرشناس کُرد: از سعید آقاخانی شکایت خواهم کرد I ببینید

خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و اعلام کرد که به‌زودی پیگیری قانونی و قضایی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است