کد خبر : 228525
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - 11:10
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

معرفی هتل ساحلی شهر ایزدشهر در کنار دریای خزر

هتل ساحلی شهر ایزدشهر از فضای زیبای اقامتی همراه با تمامی امکانات که مناسب‌ترین گزینه برای اقامت در کنار دریای خزر است، برخوردار می‌باشد.

معرفی هتل ساحلی شهر ایزدشهر در کنار دریای خزر

شمال ایران، بدون شک سرزمینی سرسبز از جنگل و دریا، رودهای جاری و پهنه‌ای چشم‌نواز از انواع متنوع گل‌ها و درختان است. شمال سرزمینی است که جنگل، کوه و دریا را بطور همزمان در دل خود جای داده است. سرزمینی مملو از حیات و سرشار از نشاط طبیعت سحرانگیز. در شمال یادمان‌های تاریخ بی‌نظیری را خواهید یافت که الهام بخش آرامش و نیروی بخشش خلاقیت پروردگار می‌باشد. یکی از بهترین اماکن اقامتی ایزدشهر که به گردشگران توصیه می‌گردد، هتل ساحلی شهر ایزدشهر است. این هتل از فضای زیبای اقامتی همراه با تمامی امکانات که مناسب‌ترین گزینه برای اقامت در کنار دریای خزر است، برخوردار می‌باشد.

امکانات هتل ساحلی شهر

مجتمع گردشگری شهر از جمله هتل های ایزدشهر استان مازندران می‌باشد. ساختمان مجتمع سال ۱۳۷۸ بنا شده و از ۶ بلوک ۷ طبقه و ۱۰ بلوک ویلایی با ۱۸۸ واحد اقامتی تشکیل شده ‌است. این مجتمع در فضایی به وسعت ۴.۵ هکتار ساخته شده ‌است.

از یک هتل خوب چه انتظاراتی می‌توانید داشته باشید؟ تمام آنچه که می‌خواهید در هتل شهر ایزدشهر پیدا خواهید کرد. بعد از یک روز شلوغ و پر از گردش و تفریح، رفتن به جکوزی و تنی به آب زدن گزینه فوق‌العاده‌ای می‌باشد. هتل ساحلی شهر ایزدشهر مجهز به سونا و جکوزی سرپوشیده‌ای است که به خوبی توانسته این نیاز را برطرف کند.

اگر احساس می‌کنید در سفر و با اقامت در هتل امکان دارد حوصله‌تان سر برود، باید بگوییم هتل ایزدشهر به این موضوع نیز توجه کرده‌ است. داشتن زمین والیبال، میز پینگ پنگ، بیلیارد ازجمله مواردیست که انتحاب این هتل را در اولویت قرار می‌دهد.

چنانچه با کودک‌تان سفر می‌کنید، خبر خوبی داریم! در هتل امکانات بازی کودکان هم فراهم شده است. اینگونه خیالتان بابت خوش‌گذرانی و داشتن اوقات خوش فرزندانتان راحت خواهد بود. هتل به فکر ورزش دوستان نیز بوده ‌است. سالن بدنسازی در هتل برای آن دسته از افرادی که حتی در سفر هم به برنامه ورزشی‌شان پایبند هستند، وجود دارد.

سوئیت هتل ساحلی شهر

سوئیت‌هایی که هتل شهر دارد، شامل مواردی است که در ادامه بیان می‌کنیم.

  • آپارتمان فلت یک خوابه دونفره رو به دریا

گنجایش اتاق ۲ نفر – تعداد اتاق در هتل ۲ باب

  • آپارتمان فلت یک خوابه دونفره رو به باغ

گنجایش اتاق ۲ نفر – تعداد اتاق در هتل ۲ باب

  • آپارتمان فلت دوخوابه چهارنفره رو به باغ

گنجایش اتاق ۴ نفر – تعداد اتاق در هتل ۲ باب

  • آپارتمان دوبلکس دوخوابه چهار نفره رو به دریا

گنجایش اتاق ۴ نفر – تعداد اتاق در هتل ۱ باب

  • آپارتمان دوبلکس دوخوابه چهار نفره رو به باغ

گنجایش اتاق ۴ نفر – تعداد اتاق در هتل ۲ باب

  • آپارتمان دوبلکس سه خوابه شش نفره

گنجایش اتاق ۶ نفر – تعداد اتاق در هتل ۲ باب

  • آپارتمان تریپلکس دو خوابه پنج نفره رو به دریا

گنجایش اتاق ۵ نفر – تعداد اتاق در هتل ۲ باب

  • آپارتمان تریپلکس دو خوابه پنج نفره رو به باغ

گنجایش اتاق ۵ نفر – تعداد اتاق در هتل ۳ باب

  • ویلای ساحلی دو نفره

گنجایش اتاق ۲ نفر – تعداد اتاق در هتل ۱ باب

  • ویلا دوبلکس یک خوابه ساحلی ۲ نفره

گنجایش اتاق ۱ نفر – تعداد اتاق در هتل ۱ باب

اتاق های هتل ساحلی شهر

هتل ساحلی مجموعه توریستی فوق‌العاده کاملی است که به شما تجربه سفری خاطره‌انگیز خواهد داد. بازسازی ساحل این مجتمع رفاهی به سال ۱۳۹۵ برمی‌گردد. هتل از ۱۸۸ باب واحد اقامتی که به شکل ویلای ساحلی، سوئیت و آپارتمان های کاملا مجهز به میهمانان عرضه می‌گردد تشکیل شده ‌است.

تراس رو به ساحل این هتل، بدون شک جذابیت اقامت در مجتمع رفاهی شهر ایزد شهر را دو چندان نموده است. در این مجتمع شما با صدای آرامش‌بخش دریا به خواب می‌روید. اتاق‌های هتل دارای امکاناتی شامل آشپزخانه درسوئیت، ظروف پخت وپز، میز آرایش، بالکن، اتو، اسپیلت، چایی ساز، یخچال و میز کار می‌باشد.

رستوران هتل ساحلی شهر

هتل ساحلی ایزدشهر جهت صرف نوشیدنی و غذا از کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و سفره‌خانه‌ی سنتی به همراه سرو غذا برخوردار است. ممکن است در طول سفر به جای دیگری برای صرف غذا نیاز داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم به رستوران اکبر جوجه و البرز که با ماشین تا محل اقامت شما تقریبا ۲۰ دقیقه فاصله ‌دارند، مراجعه نمایید.

صبحانه هتل ساحلی شهر

مطمئنا شما هم می‌دانید مهم‌ترین و اصلی‌ترین وعده برای داشتن روزی پر از نشاط و هیجان به‌خصوص در سفر صبحانه است. صبح پس از میل نمودن صبحانه مفصلی در هتل، به پیاده روی در ساحل بروید. می‌توانید به درختان نخل زیبا که بر پیاده‌روهای سنگفرش مجتمع وجود دارد، سری بزنید.

فاصله هتل تا جاذبه های شهر ایزدشهر

آبگرم لاویج

آب‌ گرم لاویج ازجمله مکان‌های دیدنی نور به شمار می‌آید و در دامنه‌های کوه‌های بخش شرقی لاویج از دل زمین بیرون می‌جوشد. این آب گرم از املاح معدنی و گوگردهای فراوانی تشکیل شده است. از این رو برای دردهای مفاصل کمردرد، پادرد و امراض پوستی و مهم‌تر از همه جهت تمدد اعصاب بسیار مفید می‌باشد.

از آب گرم‌های معروف که می‌توان به آن اشاره کرد بیبنو، شفل و… است. هریک از این آب‌های گرم دارای خواص مخصوص به خود می‌باشند. آب گرم‌ها از امکانات قابل قبول و بهداشتی نظیر دوش، استخر و وان برخوردار هستند. فاصله از هتل تا آبگرم لاویج حدود دو ساعت است.

پارک جنگلی نور

در مسیر نور به محمود آباد و در میانه راه تابلویی قرار دارد که شما را به پارک جنگلی سرسبز نور هدایت می‌نماید. این پارک جنگلی بکر که به پارک سعیدی آشتیانی نیز می‌شناسند، دارای مساحت ۳۶۰۰ هکتار می‌باشد. کارشناسان عقیده دارند این پارک بزرگ‌ترین پارک جنگلی طبیعی در خاورمیانه است. در کیلومتر ۵ جاده اصلی نور به محمودآباد ورودی غربی این پارک قرار دارد.

ویژگی آن داشتن سردری سنگی با پوشش چوبی است. ازجمله دلایلی که باعث گشته مورد استقبال بسیاری از گردشگران واقع شود، این است که به جاده ساحلی نور دسترسی مطلوبی دارد. این پارک در نزدیکی شهرهای رستم رود، محمودآباد، نور و آمل می‌باشد. فاصله از هتل تا پارک جنگلی نور حدود دو ساعت است.

خانه نیما یوشیج

خانه نیما یوشیج که این شاعر نام‌آشنا در آن متولد شد، خانه‌ای قاجاری و با طراحی و سبک معماری آن دوره می‌باشد. این خانه به دستور ناظم الایاله، جد نیما، در محله لالوی یوش و با مصالح خشت، گل و چوب ساخته شد. خانه نیما یوشیج دارای سه در ورودی و اتاق‌های بسیاری دورتادور حیاط است که امروز به موزه و کتابخانه تبدیل شده‌اند. در کتابخانه همه نوع کتابی مشاهده می‌شود؛ کتاب‌هایی که صرفا متعلق به نیما نبودند. در سایر اتاق‌ها، آثار و دست نوشته‌های نیما وجود دارد.

در یکی از اتاق‌ها نقاشی جالبی از مناره قزوین به چشم می‌خورد که امضای نیما در پایین آن قابل توجه است. عکس‌هایی از نیما نیز در این موزه وجود دارد. به‌علاوه، از دیگر اجزای موزه شعرهایی از طرف شاعران مازندرانی که در توصیف شهر یوش و پدر شعر نو سروده شده است، می‌باشد.

در حیاط، سه سنگ قبر به چشم می‌خورد که متعلق به نیما، خواهرش بهجت و دیگری سیروس طاهباز ازجمله دوستان نزدیک نیما هستند. این خانه از مکان‌های دیدنی بلده به‌شمار می‌آید. خانه نیما یوشیج به شماره ثبت ۱۸۰۲ از طرف سازمان میراث فرهنگی به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. فاصله از هتل تا خانه نیما یوشیج اندکی بیشتر از ۲ ساعت است.

اقتباس شده از ایران هتل آنلاین

 

اخبار مرتبط:
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد

جام جم آنلاین نوشت: کریم طراح این جنایت هولناک است‌.متهمی که درردیف اول فهرست متهمان قراردارد و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده‌است. او در جریان بازجویی‌ها به ارتکاب هر دو قتل اقرار کرده و همه مدارک و اعترافات علیه اوست. حالا منکر همه‌چیز شده و حتی حضورش در محل قتل را هم انکار می‌کند‌.

امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد
امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه شده است.

کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن
کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن

حقوقدان و کارشناس رسانه در خصوص ماجرایی که برای امام جمعه موقت تهران مطرح شده، نوشت: اگر ادعای صدیقی درست باشد که یک جاعل اراضی وسیع در یکی از بهترین نقاط تهران را به نامشان زده یک جعل استثنایی رخ داده که در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است