کد خبر : 228496
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - 20:40
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

ظرفیت‌های گردشگری کارون و کوت عبدالله شناسایی شود

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه‌ای با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در وزارتخانه با هدف شناسایی و توسعه ظرفیت‌های گردشگری شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله خبرداد.

ظرفیت‌های گردشگری کارون و کوت عبدالله شناسایی شود

مجتبی یوسفی در توضیح جلسه فردا با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: ظرفیت‌های گردشگری شهرستان کارون با مرکزیت کوت عبدالله باید با هدف رشد و توسعه اقتصادی این منطقه شناسایی شود.

وی افزود: باید برای کشف قابلیت‌های شناسایی نشده مزیت‌های گردشگری در حوزه تاریخی، طبیعی، روستایی و کشاورزی شرایطی ایجاد شود که سبب ترغیب گردشگران برای بازدید و حضور در این شهرستان شوند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید کارشناسانی در منطقه حضور یابند تا قابلیت‌های پنهان گردشگری و محلی و حتی عشایری کوت عبدالله ابتدا شناسایی و سپس معرفی شود.

یوسفی همچنین حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی و محلی را ضروری دانست و گفت: در همین راستا در جلسه‌ای با وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درصدد تبدیل ظرفیت‌های بالقوه گردشگری کوت عبدالله به بالفعل هستیم تا شاهد افزایش توسعه اجتماعی و اقتصادی در این منطقه باشیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان
سالی ماندگار و نقطه عطف فولاد خوزستان

با بهره برداری از جاده قلعه چنعان، فولاد خوزستان گام مهم دیگری در راستای مسئولیت های اجتماعی خود برای رفاه مردم منطقه برداشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است