کد خبر : 227322
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - 18:13
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

صدیقی، امام جمعه موقت تهران: طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها امنیت و آسایش را برای ملت ایران به ارمغان آورده، بلکه اروپایی‌ها را از آتشی که با دست خودشان ایجاد کردند نجات داد؛ اما بهتر است که اروپایی‌ها بدانند که با اقدام اخیر آن‌ها سپاه از گذشته قویتر خواهد شد و دماغ آن‌ها را بیشتر از سابق بر خاک خواهد مالید.

صدیقی، امام جمعه موقت تهران: طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آیت الله سید کاظم صدیقی در خطبه عبادی نمازجمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی بیان کرد: همه ملت ایران و همه دلدادگان به دین و مکتب پیامبر و همه نورانیانی که مشعل قرآن بر دل آنها تابیده را به پرهیز از آنچه خدا را خشنود نمی‌کند و اقبال به آنچه که خدا را خشنود می‌سازد، دعوت می‌کنم. رضایت خدا بالاترین مقامی است که انسان به آن می‌رسد. خداوند اهل تقوا را دوست می‌دارد. از بهشت و از رفاه و از رهایی از خطرات مهمتر دوست داشتن خداوند است. خدا نکند که خداوند از ما نگاه بردارد. خداوند کسانی را که اهل خیانت و اهل کفر نعمت‌ها هستند دوست ندارد. هر کسی اهل صداقت، امانت، دیانت و مقاومت باشد خداوند آن را دوست می‌دارد.

خطیب نماز جمعه تهران در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته تهران ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و با اشاره به آغاز اجلاسیه نماز بیان کرد: قرآن کریم نماز را به عنوان پناهگاه معرفی کرده و آنهایی که به این پناهگاه روی نمی‌آورند نمی‌دانند که نماز چه پناهگاه مستحکمی است. نماز یاور و پناهگاه بندگان است. در قرآن کریم آمده است که نماز یک قیام و قعود نیست، بلکه ملکوت دارد. از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، وزارت علوم، سازمان تبلیغات و حوزه‌های علمیه انتظار می‌رود که جوانان را به این پناهگاه دعوت کنند. همچنین از هنرمندانی که خدا و قیامت را قبول دارند. نه آنهایی که قبول نداشته و به آمریکا پناهنده می‌شوند و همه چیز را از دست می‌دهند، بلکه هنرمندانی که اعتقاد دارند از ظرفیت هنر برای جذب جوانان به نماز استفاده کنند. با هنر دل‌ها را به این سفره الهی دعوت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: رهبر بزرگوار ما که نور خداست چه عبارت‌های زیبایی در پیام اجلاسیه نماز به کار بردند. در پیام رهبری آمده است صف‌های نماز جماعت صفوف به هم پیوستگی فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد. این همه کمک به جبهه‌ها از این مساجد و اجتماعات دینی برخاست. شهدای ما و شهید سلیمانی تربیت شده صفوف نماز جماعت هستند. اگر می‌خواهیم در مسائل اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی اثرگذارتر باشیم باید صفوف نماز جماعت را فشرده‌تر کنیم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران در ادامه خاطرنشان کرد: دنیای غرب علیه مقدسات الهی برخاسته و به جنگ با خدا آمده است. قرآن را می‌سوزانند و مقدسات ما را هدف گرفته‌اند. گاهی با کشیدن کاریکاتور پیامبر ما و گاهی با قلم مسموم سعی دارند تا چهره پیامبر را تخریب کنند. اخیرا نیز به برترین شخصیت قابل ارائه به بشریت و مرجع تقلید اخلاقی و سیاستمدار هوشمند اهانت کردند. این اهانت به رهبری نبود بلکه آنها از اسلام وحشت دارند. از آنجا که انقلاب اسلام ناب را به صحنه آورده و پرچم اقتدار و عزت با این انقلاب روز به روز توسعه می‌یابد، دنیای غرب در برابر جاذبه دین اسلام و پرچم حکومت دینی که حاکم آن مرد خداست وحشت کرده است.

صدیقی افزود: این کار یک نشریه یا یک فرد نیست بلکه حکومت‌های غربی در این جهت یکی شده و یک روز در هلند، یک روز در سوئد و یک روز در آلمان و یک روز در آمریکا این اهانت‌ها ادامه دارد. اینها غافل هستند از اینکه خداوند به امور آنها آگاه است. الحمدالله پس از این توهین و اهانت‌ها در کشورهای مختلف اجتماعات عظیمی شکل گرفت و این حرکت مذبوهانه را محکوم کردند. امروز نیز در سرتاسر کشور بعد از نماز جمعه مردم غیور هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: به دنبال این اهانت به مقدسات شاهد تحریم کردن اشخاصی از همه نهادها از جمله سپاه پاسداران بودیم؛ البته اتحادیه اروپا ابتدا بنا داشت که سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد. در حالیکه سپاه پاسداران از روز اول خودش را فدای دین، کشور و انقلاب کرد و برای آرامش و امنیت مردم گام برداشت.

صدیقی بیان کرد: سپاه پاسداران در غم و شادی، در شهر و روستا و در کنار مردم بود و بزرگترین خدمت را نه تنها به ایران اسلامی و جبهه مقاومت کرد بلکه سپاه به اروپایی‌ها هم خدمت کرده است؛ چرا که سردار شهید سلیمانی با ابتکار و اتکا به خداوند توانست حلقه‌ای از مجاهدان تشکیل دهد و در برابر داعش که خودشان و آمریکایی‌ها به وجود آورده بودند، مقابله کند و نگذارد آتش داعش به اروپا برسد. اقدام شهید سلیمانی امنیت برای بشریت به ارمغان آورد.

وی خاطرنشان کرد: در لیست تحریم‌ها ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز قرار دارد اما به فضل الهی امروز در تمام وزارتخانه‌ها و ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و طرح عفاف و حجاب تهیه شده و به همه ادارات ابلاغ شده است. ستاد امر به معروف بلندگویی برای دعوت به خیر است. حتی در برخی از استان‌ها سیستمی پیش بینی شده تا اگر در هر اداره‌ای تخلفی صورت گرفت توسط این ستاد به بالاترین مسئول منتقل شود و اگر اقدامی صورت نگرفت آنها وارد عمل شوند. آنها دیدند که ستاد امر به معروف در حفاظت از احکام دین و خدمت به مردم موثر است و آن را تحریم کردند.

اخبار مرتبط:
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد
صداوسیما: قاتل مهرجویی اعترافاتش را انکار کرد

جام جم آنلاین نوشت: کریم طراح این جنایت هولناک است‌.متهمی که درردیف اول فهرست متهمان قراردارد و با حکم دادگاه به قصاص محکوم شده‌است. او در جریان بازجویی‌ها به ارتکاب هر دو قتل اقرار کرده و همه مدارک و اعترافات علیه اوست. حالا منکر همه‌چیز شده و حتی حضورش در محل قتل را هم انکار می‌کند‌.

امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد
امیر رئیسیان: توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه شده است.

کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن
کامبیز نوروزی، حقوقدان: ادعای صدیقی در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد / شما که نگران اعتقاد جوانان هستی، کل اسناد و مدارک را منتشر کن

حقوقدان و کارشناس رسانه در خصوص ماجرایی که برای امام جمعه موقت تهران مطرح شده، نوشت: اگر ادعای صدیقی درست باشد که یک جاعل اراضی وسیع در یکی از بهترین نقاط تهران را به نامشان زده یک جعل استثنایی رخ داده که در تاریخ کیفری دنیا سابقه ندارد

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است