کد خبر : 227295
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - 10:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ارزیابی دستگاه‌ها با مشارکت مردم انجام شود

استاندار اصفهان گفت: باید جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه ها بر پایه نظر مردم و مشارکت آنها باشد.

ارزیابی دستگاه‌ها با مشارکت مردم انجام شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید رضا مرتضوی بعدازظهر پنجشنبه در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: اگر چه یکی از شاخص‌های ارزیابی و امتیازهای عملکرد ارگان‌های دولتی، استقرار نظام رسیدگی به شکایات مردمی در نهادهای دولتی است اما لازم است که از توان و ظرفیت‌های مردمی برای ارزیابی و سنجش عملکرد ارگان‌های دولتی استفاده و. آنها را نیز مشارکت داد.

به نوشته مهر؛ وی خواستار ارائه پیشنهادات برای چگونگی مشارکت دادن مردم در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی در جشنواره‌های شهید رجایی طی سال‌های آینده خبر داد و افزود: اگر چه تمام دستگاه‌ها و نهادهای دولتی سامانه شکایات مردمی دارند اما نتایج رسیدگی به این شکایات مشخص نیست.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه جشنواره شهید رجایی در استان بیست و. پنجمین و در کشور هفدهمین دوره خود را طی کرده است، اعلام کرد: جشنواره شهید رجایی یک فرصت برای ارزیابی عملکرد ارگان‌های دولتی است و عدم شرکت برخی از نهادها و ارگان‌های دولتی در این جشنواره در واقع سلب این فرصت از خود است.

وی با بیان اینکه این جشنواره سالانه برگزار می‌شود، گفت: شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی تغییر کرده است اما گاهاً شاهد سنجش ادارات و نهادهای با یکدیگر هستیم که از نظر گستردگی و وسعت کار در یک تراز نیستند که باید به تمام این موارد در هنگام ارزیابی توجه شود.

استاندار اصفهان مردمی سازی حکمرانی را از ویژگی‌های اساسی دولت سیزدهم خواند و گفت: بر همین اساس باید جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها بر پایه نظر مردم و مشارکت آنها باشد.

اخبار مرتبط:
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان
خودداری از هدایت آب‌های سطحی به شبکه فاضلاب شهری اصفهان

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان گفت: هدایت آب باران به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب به منازل مسکونی همشهریان می شود.

مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید
مراقب کلاهبرداران اسکیمری در روزهای پایانی سال باشید

رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص افزايش کلاهبرداري به روش اسکيمر در روزهاي پاياني سال به شهروندان هشدار داد.

تأیید صحت انتخابات در ۱۵ حوزه انتخابیه استان اصفهان
تأیید صحت انتخابات در ۱۵ حوزه انتخابیه استان اصفهان

سخنگوی شورای نگهبان آخرین وضعیت بررسی صحت انتخابات درحوزه‌های انتخابیه استان اصفهان را اعلام کرد‌.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است