کد خبر : 227244
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - 19:29
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

وزیر ارشاد: در جشنواره فجر امسال «فیلم سیاه نما» نداریم

در چند ماه اخیر هجمه شدیدی وارد شد که فعالیت‌های هنری تعطیل شود. شبکه‌های فارسی زبان معاند و برخی در داخل تلاش داشتند این فضا را تعطیل کنند، اما خوشبختانه مجموعه‌های انقلابی وارد شدند.

وزیر ارشاد: در جشنواره فجر امسال «فیلم سیاه نما» نداریم
به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز، ششم بهمن، برای دیدار با علما و مراجع تقلید وارد قم شد و در نخستین برنامه کاری خود با آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار عنوان کرد: ابتدای کار دولت، مشکلات زیادی داشتیم و اغتشاشات اخیر نشان داد که جنگ‌ شناختی است و حرف مهمی از ما به مخاطبان نرسیده است.
 
وی بیان کرد: وضعیت فرهنگ در یک دهه گذشته از اقتصاد بدتر بوده و دولت تلاش کرده فضای بازگشت به مساجد تقویت شود و عمده فعالیت‌های دینی فعال شوند؛ از این رو هیات های مذهبی و گروه‌های مردمی به عنوان گروه‌های دینی که فراموش شده بودند را تقویت و حمایت کردیم.
 
وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های هنری این هدف مورد توجه بود که حوزه کارهای ایجابی تقویت شود، گفت: در چند ماه اخیر هجمه شدیدی وارد شد که فعالیت‌های هنری تعطیل شود. شبکه های فارسی زبان معاند و برخی در داخل تلاش داشتند این فضا را تعطیل کنند اما خوشبختانه مجموعه های انقلابی وارد شدند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در جشنواره فیلم فجر امسال شش فیلم با مضمون انقلاب، جبهه، جنگ و شهدا داریم، اضافه کرد: تلاش کردیم با امیدآفرینی ایجاد وفاق کنیم و فیلم‌هایی که سیاه نمایی می‌کنند را نداریم.
 
وی با بیان اینکه امسال مجموعه کارهایی را که مجوز دادیم و به جشنواره رسیده را خودمان تولید می‌کنیم تا جریان جدیدی ایجاد کنیم، افزود: کار متمرکزی که اتفاق افتاده این است که در این دولت، بخش عمده‌ای از امور عقب افتاده را جبران کنیم، در بخش‌های مختلف فرهنگی اقدام‌های زیادی انجام شده و همه همکاران مکلف هستند که چند برابر دیگران اقدام کنند.
اخبار مرتبط:
اردن پشت اسرائیل درنیامد بلکه فضایش را برای دو طرف درگیری بست
اردن پشت اسرائیل درنیامد بلکه فضایش را برای دو طرف درگیری بست

نصرت الله تاجیک، دیپلمات بازنشسته، و سفیر پیشن ایران در اردن درباره گزارش ها پیرامون حمایت اردن از اسرائیل به «انتخاب» گفت: اردن پشت اسرائیل درنیامده؛ بلکه اعلام کرده سیاست بیطرفی را اتخاذ کرده و فضایش را برای دو طرف بسته است.

حسین شریعتمداری: حمله اسرائیل به اصفهان مانند توپ میرزا آقاسی، صدراعظم محمدشاه قاجار بود
حسین شریعتمداری: حمله اسرائیل به اصفهان مانند توپ میرزا آقاسی، صدراعظم محمدشاه قاجار بود

مدیرمسئول روزنامه کیهان، در یادداشتی به حمله روز گذشته اسرائیل به پایگاه هوایی اصفهان واکنش نشان داد.

فرمانده سپاه اصفهان: ۵ ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم
فرمانده سپاه اصفهان: ۵ ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان، با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق تحولات عظیمی را در دل منطقه ایجاد خواهد کرد، گفت: عملیات وعده صادق ثابت کرد که صبر و بردباری نظام جمهوری اسلامی حد و اندازه دارد و در صورت کوچک‌ترین حرکت، اقدام متقابل علیه اسرائیل و پشتیبانانش انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است