کد خبر : 227094
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - 10:55
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تخریب ۶ ویلای غیرمجاز در شرق اصفهان/۱۳ هزارمترمربع آزادسازی شد

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از تخریب ۶ مجموعه ویلایی در بستر زاینده‌رود در شرق اصفهان به مساحت تقریبی ۱۳ هزار مترمربع خبر داد.

تخریب ۶ ویلای غیرمجاز در شرق اصفهان/۱۳ هزارمترمربع آزادسازی شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمود چیتیان با اشاره به آزادسازی ۱۳ هزار مترمربع بستر زاینده‌رود در محدوده روستاهای «جور و اسفینا» اظهار داشت: پیرو اخذ حکم قضائی تبصره چهار ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب در خصوص اعاده به وضع سابق و رفع تصرفات صورت گرفته در حریم و بستر رودخانه زاینده رود، این آزادسازی در شرق اصفهان انجام شد.

به نوشته مهر؛ چیتیان افزود: اراضی آزادسازی شده شامل تصرفات صورت گرفته در بستر رودخانه به صورت ۶ مجموعه ویلایی و فونداسیون احداث سوله، آزاد و اعاده به وضع سابق شدند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خاطرنشان کرد: در این عملیات اجرایی، احکام یاد شده با نظارت و حضور همکاران واحد حفاظت رودخانه شرکت آبگستران میهن، یگان حفاظت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، دفتر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای، کلانتری دستجا و یگان امداد نیروی انتظامی و شرکت جواد ساز شهرکرد اجرا شد.

چیتیان اضافه کرد: مردم می‌توانند در سراسر استان از طریق تماس با سامانه ۳۸۴۸ در تمام طول شبانه روز گزارش تخلفات از قبیل حفاری، لایروبی و کف‌شکنی غیر مجاز چاه، بهره برداری از چاه‌های فاقد پروانه را مطرح کنند.

وی خاطر نشان کرد: ثبت و رسیدگی به تخلفات برداشت پساب از فاضلاب شهری، برداشت غیر مجاز از کانال‌ها و شبکه‌های آبیاری، تصرف و ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها و ساخت، نگهداری، حمل و تردد انواع دستگاه‌های حفاری غیر مجاز از دیگر خدمات سامانه تلفنی ۳۸۴۸ است.

اخبار مرتبط:
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است

یک پژوهشگر و فعال میراث فرهنگی گفت: کوره‌پزی تاریخی فخاری در جوار میدان امام (ره) اصفهان در صورت تکمیل مرمت، می‌تواند به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شود.

مشاهیر اصفهان  صاحب باغ می‌شوند
مشاهیر اصفهان صاحب باغ می‌شوند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان
آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است