کد خبر : 227012
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 16:43
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

توسلی: به عنوان نماینده مجلس از آنچه در حوزه اقتصاد و معیشت می‌گذرد از مردم عذرخواهی می‌کنم/ مسئولان از محیط گلخانه‌ای که برای خود ساخته‌اند خارج شوند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن عذرخواهی از مردم بخاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود گفت: وضعیت بازار خودرو، مسکن و ارز و سایر خدمات به هیچ وجه شایسته ملت بزرگ ایران نیست برخی مسئولان باید از محیط گلخانه‌ای که برای خود ساخته‌اند خارج شوند و واقعیت‌ها را ببینند.

توسلی: به عنوان نماینده مجلس از آنچه در حوزه اقتصاد و معیشت می‌گذرد از مردم عذرخواهی می‌کنم/ مسئولان از محیط گلخانه‌ای که برای خود ساخته‌اند خارج شوند

 به گزارش سایت خبری مدارا؛ فتح الله توسلی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه ۵ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت:به عنوان نماینده مردم از آنچه در حوزه اقتصاد و معیشت می‌گذرد عذرخواهی می‌کنم، وضعیت تامین خودرو، مسکن، ارز و سایر خدمات به مردم به هیچ وجه شایسته ملت بزرگ ایران نیست.

توسلی بیان کرد: افزایش لحظه‌ای قیمت خودرو، ارز و مسکن و مایحتاج مردم عملا زندگی عادی را بر آنها سخت کرده است، برخی مسئولان محترم باید از محیط گلخانه‌ای که برای خود ساخته‌اند خارج شوند و با حضور در بین مردم ببینند واقعیت‌ها آنطور نیست که آنها تصور می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه در شرایطی که مردم با این مشکلات متعدد مواجه هستند شاهد ارسال قبض‌های گاز چندصد هزار تومانی و چند میلیونی برای مردم هستیم، ده ماه از سال جاری گذشته است و سازمان برنامه و بودجه حدود ۱۰ درصد از تخصیص منابع را انجام داده است، مجلس هزاران میلیارد تومان برای کمک به توسعه روستاها در جدول ۴-۱۴ بودجه سال جاری تصویب کرد اما متاسفانه تاکنون ریالی اختصاص نیافته و ما شرمنده مردم محروم روستاها شده‌ایم.

توسلی عنوان کرد: به برخی از وزارتخانه‌ها هشدار می‌دهم که بخاطر سوال از وزیر از مردم ما انتقام نگیرند، رییس محترم مجلس و هیات رییسه با اعلام وصول استیضاح‌ها و سوالات بعد از ماه‌ها اجازه دهند مجلس وظیفه نظارتی خود را انجام دهد، حضور بعضی مسئولان که توانایی اداره زیرمجموعه خود را ندارند ظلم به مردم و کشور است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: وزارت جهادکشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، موضوع صادرات محصولات کشاورزی را به شکلی مدیریت کند که ضمن تامین نیازهای مردم در داخل با قیمت مناسب کشاورزان و سیب زمینی کاران به ویژه حوزه انتخابیه که بخش قابل توجهی از سیب زمینی کشور را تامین می‌کند، آسیب نبیند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش یک نماینده به حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ به دلیل جمعیت، محرومیت و وسعت منطقه حق مردم است و اینجانب از کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس و سایر نمایندگان محترم تقاضا دارم در زمان طرح این موضوع در مجلس به این مساله عنایت داشته باشند.

وی افزود: بیش از ۵ ماه از دستور رییس جمهور محترم در خصوص اوقاف می گذرد و همچنان این اتفاق نیفتاده است.

توسلی تاکید کرد: استفاده از مازوت در نیروگاه شهید مفتح به بدترین شکل ادامه دارد و مردمی که سالهاست دود غلیظ مازوت سوزی را تحمل می‌کنند همچنان نادیده گرفته می‌شوند، از وزارت نیرو و مسئولان ذیربط می‌خواهم در اسرع وقت در این زمینه تصمیم‌گیری کنند.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است