کد خبر : 226903
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - 09:31
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

نیاز اصفهان به اختیارات بیشتر برای مقابله با مازوت‌سوزی

نماینده مردم اصفهان در گفت‌وگو با رئیس‌جمهور خواستار افزایش اختیارات استان اصفهان و اقدامات بیشتر استانداری، برای مقابله با مازوت سوزی و آلاینده‌های هوا شد.

نیاز اصفهان به اختیارات بیشتر برای مقابله با مازوت‌سوزی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز یکشنبه که رئیس‌جمهور برای توضیح و تبیین بودجه در مجلس شورای اسلامی حضور داشت، چمعی از نمایندگان اصفهان با ایشان درباره موضوع آلودگی هوای اصفهان، مشکلات، کم‌کاری‌ها، ترک فعل‌ها و غیرقابل قبول بودن وضعیت فعلی اصفهان که به سلامتی مردم آسیب می‌زند، صحبت کردند.

به نوشته ایسنا؛ او ادامه داد: نمایندگان در بخشی از صحبت‌ها به این نکته اشاره کردند که اگر اختیارات بیشتری به استان اصفهان اعطا شود و مسئولان اجرایی استان فعال‌تر عمل کنند، امکان جبران بخشی از مشکلات و نواقص وجود دارد. آقای رئیس‌جمهور هم بر این نکته تاکید کردند که اگر با ایجاد اختیارات بیشتر در استان توان مدیریت قوی‌تر و حل مشکل وجود داشته باشد، این اختیارات به استان اصفهان تفویض خواهند کرد.

مقتدایی افزود: در نهایت مقرر شد حجت‌الاسلام رئیسی، دستورات لازم را در این خصوص به استاندار اصفهان اعلام کنند، با این وجود من برای ارائه توضیحات لازم با استاندار اصفهان تماس گرفتم که پاسخگو نبودند، پیامی هم به دفتر ایشان ارسال شد که در این در خصوص پیگیری این مشکل تماس بگیرند که تا این لحظه از سوی ایشان پیگیری و تماسی انجام نشده، با این وجود نمایندگان اصفهان از دفتر رئیس جمهور پیگیر حل مشکلات هستیم و مانع از ادامه وضع موجود خواهیم شد.

آلودگی هوای و مازوت‌سوزی در اصفهان در روزهای اخیر به موضوعی پرچالش تبدیل شده است، ایسنا پیگیر اقدامات نمایندگان اصفهان در خصوص آلودگی هوای اصفهان خواهد بود.

اخبار مرتبط:
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است

استاندار اصفهان گفت: تأمین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ در دستور کار استانداری است.

اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه
اسکان ۳۶۶ هزار مسافر تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی در مدارس اصفه

اصفهان - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از پذیرش بیش از ۳۶۶ هزار مسافر نوروزی توسط آموزش و پرورش اصفهان تا نهمین روز از تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد.

مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است