کد خبر : 226564
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - 09:53
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

۱۳ هزار خودروی دودزا در اصفهان جریمه شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ۱۳ هزار و ۱۲۲ خودروی دودزا طی ۲ ماه اخیر در استان اصفهان توسط پلیس راهور اعمال قانون شدند.

۱۳ هزار خودروی دودزا در اصفهان جریمه شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه پلیس راهور در حوزه فعالیت‌های خود در زمینه کاهش آلودگی هوا قاطع است، اظهار داشت: در این زمینه اعمال قانون خودروهای دودزا در دستور کار است و با جدیت انجام می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی افزود: بر این اساس طی دو ماه گذشته ۱۳ هزار و ۱۲۲ دستگاه خودروی دودزای شخصی و ۲ هزار و ۸۷۲ دستگاه خودروی عمومی شامل کامیون، اتوبوس، تاکسی و خودروهای سرویس شرکت‌ها و ادارات مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: همچنین براساس مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا قرار شده تا خارج شدن هوا از وضعیت اضطرار طرح زوج و فرد از درب منازل اجرایی شود و تخلفات در طول روز اعمال قانون خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عوامل زیادی در آلودگی هوا نقش دارند که خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی تنها یکی از این عوامل به شمار می‌آیند، گفت: امیدواریم مسؤولان همانطور که پلیس در اقدامات خود قاطع است، آن‌ها نیز در برخورد با مسببان این وضعیت، قاطعانه‌تر عمل کنند تا بیش از این مردم این شهر و استان ما دچار مشکل نشوند.

اخبار مرتبط:
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ادامه بارش ها در شرق و شمال استان اصفهان گفت: تخلیه روستاها و سکونتگاه‌های در معرض سیل ضروری است.

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره سامانه بارشی که از بعد از ظهر امروز فعال می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد و نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این قبیل خودروها اقدام می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است