کد خبر : 226317
انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ - 10:16
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان منهدم شد/ کشف ۲۷ اسلحه جنگی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام باند خانوادگی قاچاق سلاح به اصفهان خبر داد و گفت: از این سلاح‌ها در تجمعات و اغتشاشات اخیر هم به منظور پیشبُرد سیاست کشته‌سازی علیه مردم استفاده شد.

باند خانوادگی قاچاق سلاح در اصفهان منهدم شد/ کشف ۲۷ اسلحه جنگی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که دشمنان ملت بزرگ ایران در جهت ایجاد شکاف بین مردم و نظام و تزلزل در حوزه اجتماعی و امنیت جامعه دنبال می‌کنند، قاچاق سلاح به کشور ما است که افراد سودجو هم در این رابطه به دشمنان کمک و با فروش سلاح زمینه برهم زدن امنیت و آسیب زدن به مردم را فراهم می‌آورند.

به نوشته فارس؛ وی از برنامه مشترک پلیس و دستگاه قضایی استان اصفهان به منظور برخورد قاطع و سخت با حاملان، استفاده کنندگان، قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان سلاح گرم خبر داد و گفت: در همین رابطه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان اصفهان موفق شدند با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از قاچاق محموله‌ای از سلاح غیر مجاز به استان اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

میرحیدری افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف و ۲۷ قبضه اسلحه جنگی که به صورت کاملاً حرفه‌ای در این خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان عنوان کرد: در این عملیات ۴ عضو یک خانواده که این محموله را از استان‌های غربی کشور به اصفهان منتقل کرده بودند، دستگیر و به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۳۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی طی دی ماه سال جاری، گفت: این سلاح‌ها هیچ کاربردی جز اذیت و آزار مردم ندارند و در تجمعات و اغتشاشات اخیر هم از این نوع سلاح‌ها به منظور پیشبُرد سیاست کشته‌سازی علیه مردم استفاده شد.

میرحیدری با بیان اینکه تصمیمات خوبی در زمینه تشدید مقابله با قاچاق سلاح در دستگاه قضایی استان اصفهان اتخاذ شده، اضافه کرد: در همین راستا طرح‌هایی هم در نقاط آلوده و کانون‌های جرم‌خیز اجرا می‌کنیم و در زمینه تشدید طرح مقابله با ورود سلاح به استان هم مأموران پلیس در ورودی‌های استان مستقر هستند و در این خصوص هماهنگی‌های خوبی با استان‌های همجوار داریم و با این اقدامات شاهد کاهش روند قاچاق سلاح به استان خواهیم بود.

اخبار مرتبط:
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است

یک پژوهشگر و فعال میراث فرهنگی گفت: کوره‌پزی تاریخی فخاری در جوار میدان امام (ره) اصفهان در صورت تکمیل مرمت، می‌تواند به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شود.

مشاهیر اصفهان  صاحب باغ می‌شوند
مشاهیر اصفهان صاحب باغ می‌شوند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان
آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است