کد خبر : 225856
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۹ - 22:20
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

توصیه‌های نماینده سازمان سنجش به کنکوری‌ها/جریمه سنگین در انتظار داوطلبان متقلب

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان اصفهان گفت:امروز صبح کنکور گروه تجربی برگزار شد که در مجموع آزمونی ایمن بود اما چند مورد محدود کشف تقلب داشتیم که وسایل آن‌ها گرفته و تحویل مقامات قضایی شد که حکم آن‌ها یک تا ده سال محرومیت از آزمون خواهد بود.

توصیه‌های نماینده سازمان سنجش به کنکوری‌ها/جریمه سنگین در انتظار داوطلبان متقلب

به گزارش سایت خبری مدارا؛ رضاعلی نوروزی، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان اصفهان با اشاره به برگزاری کنکور سراسری رشته تجربی در صبح امروز اظهار داشت: امروز صبح کنکور گروه تجربی برگزار شد که در مجموع آزمونی ایمن بود اما چند مورد محدود کشف تقلب داشتیم که وسایل آن‌ها گرفته و تحویل مقامات قضایی شد که حکم آن‌ها یک تا ده سال محرومیت از آزمون خواهد بود.

به نوشته فارس؛ وی افزود: اولین توصیه‌مان به والدین و دانش‌آموزان برای سایر آزمون‌ها این است که به اقداماتی دست نزنند که برای آینده خود چالش درست کنند.

نوروزی با بیان اینکه برخی از داوطلبان خوراکی به‌همراه خود آورده بودند که به‌دلیل مسائل امنیتی از ورود خوراکی‌ها جلوگیری کردیم، خاطرنشان کرد: حین برگزاری آزمون از دانشجویان پذیرایی می‌شود و لزومی برای آوردن تنقلات وجود ندارد.

معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان بیان داشت: نکته قابل توجه این است که دانشجویان کارت ورود به جلسه با کیفیت و شناسایی را همراه داشنه باشند، امروز شاهد بودیم برخی از کارت‌ها کیفیت نداشت.

وی در پایان اعلام کرد: در تمام حوزه‌های استان با کمک مجموعه استانداری و فرمانداران این ساز و کار پیش‌بینی شده که اولیای دانش‌آموزان در فضایی مناسب مستقر شوند.

اخبار مرتبط:
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است
ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان/ تخلیه روستاهای در معرض سیل ضروری است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ادامه بارش ها در شرق و شمال استان اصفهان گفت: تخلیه روستاها و سکونتگاه‌های در معرض سیل ضروری است.

هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره سامانه بارشی که از بعد از ظهر امروز فعال می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها
برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودروها

رئیس پلیس راهور اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور نسبت به توقیف خودروهای دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد و نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این قبیل خودروها اقدام می‌کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است