کد خبر : 224907
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ - 10:44
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

سرقت تابلوهای علائم رانندگی در جاده‌ها معضلی در کل کشور و گلپایگان است

رئیس اداره راهداری شهرستان گلپایگان در خصوص به سرقت رفتن تابلوهای علائم رانندگی در جاده‌ها و نصب مجدد آنها گفت: دلیل تاخیر در نصب مجدد این تابلوها، محدودیت در اعتبارات است.

سرقت تابلوهای علائم رانندگی در جاده‌ها معضلی در کل کشور و گلپایگان است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد فیضی، اظهار کرد: محور مواصلاتی گلپایگان -خمین به دلیل وسعت خرابی، شیب بسیار تند و وجود قوس‌های ممتد و متوالی برای ایمنی بیشتر افرادی که از این محور تردد می کنند نیازمند بهسازی بود. این پروژه که در حال حاضر توسط پیمانکار در حال انجام است نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است که ۶ میلیارد تومان آن از محل اعتبارات ملی و ۱۶ میلیارد تومان هم از اعتبارات استانی سفر رئیس جمهور به استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در این محور ۱۵ میلیارد تومان توسط پیمانکار هزینه شده، اما متاسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات در سال جاری، هیچ پرداختی به پیمانکار نداشتیم. در محور گلپایگان خمین به دلیل بارش برف نمک پاشی انجام می‌شود که نمک سبب تخریب رویه آسفالت می‌شود، اما برخی از محورهای دیگر هم نیازمند بهسازی است که امیدواریم با تلاش‌های فرماندار و نماینده گلپایگان در مجلس اعتبار ریالی آنها نیز تامین شود.

رئیس اداره راهداری شهرستان گلپایگان در خصوص به سرقت رفتن تابلوهای علائم رانندگی در جاده‌ها و نصب مجدد آنها گفت: متاسفانه این معضلی است در کل کشور و گلپایگان به دلیل فقر، تورم و نابسامانی معیشتی وسعت زیادی دارد و دلیل تاخیر در نصب مجدد این تابلوها، محدودیت در اعتبارات است. اعتبار سال جاری ما دو میلیارد تومان بوده اما تا کنون ۸۰ میلیون تومان نقدی و ۲۴ میلیون تومان اسناد خزانه تخصیص پیدا کرده است و هیچ محل دیگری هم برای تامین اعتبار نداریم.

فیضی افزود: هزینه تامین یک تابلو حدود یک میلیون تومان است، اما زمانی که می‌خواهند آن را به فروش برسانند شاید قیمت آن ۱۰۰ هزار تومان هم نباشد.

در ادامه نیز محمدرضا عسگریان فرماندار گلپایگان، خاطرنشان کرد: در سال جاری قراردادی حدود ۵۵ میلیارد تومان با پیمانکار برای روکش حفاظتی جاده‌های شهرستان منعقد شده که تاکنون در محورهای گلپایگان-دهق، گلشهر و گلپایگان -خمین انجام و یا در حال انجام است. قسمت عمده این پروژه با ۹ کیلومتر طول مربوط به محور گلپایگان خمین است که بخش عمده‌ای از آن انجام شده است.

اخبار مرتبط:
۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان از محکومیت ۲۴ واحد متخلف در استان به پرداخت ۶ میلیارد ریال جریمه خبر داد.

کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از فوت کودک ۶ ساله بر اثر تصادف موتور سیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تکرار حادثه شکستگی لوله در خیابان میر اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است