کد خبر : 224776
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ - 23:22
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ادارات اصفهان یکشنبه ۲۵ دی تعطیل نیست/فعالیت مجازی مراکز آموزشی

بنا بر اعلام کمیته مدیریت بحران استان اصفهان ادارات و بانک‌های استان اصفهان فردا یکشنبه ۲۵ دی از ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و فعالیت مراکز آموزشی مجازی است.

ادارات اصفهان یکشنبه ۲۵ دی تعطیل نیست/فعالیت مجازی مراکز آموزشی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: با هدف مدیریت مصرف گاز، برق و پایداری شبکه گاز، همه ادارات، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ساعت ۹ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند و مراکز آموزشی استان اصفهان نیز در این روز مجازی هستند.

به نوشته مهر؛وی افزود: این تصمیم با هدف مدیریت بهینه مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما اتخاذ شده است.

شیشه فروش ادامه داد: مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان مطابق روال عادی ارائه خواهند نمود.

شیشه فروش بیان کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مطابق با برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت دقیق صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار خواهد شد.

وی با ابراز قدردانی از همکاری‌های مردم و دستگاه‌های اجرایی استان در صرفه جویی در مصرف گاز طی روزهای گذشته، تصریح کرد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی مکلف هستند تمهیدات لازم را به منظور کاهش حداکثری مصرف انرژی در این ایام به کار گیرند و نظارت‌های مستمر و برخورد با افراد و مجموعه‌های پرمصرف همچنان در دستور کار است.

اخبار مرتبط:
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟
چرا فلامینگوها پس از چند سال به تالاب گاوخونی بازگشتند؟

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست استان اصفهان گفت: مرطوب شدن بخشی از تالاب گاوخونی سبب شد تا فلامینگوها برخلاف سال‌های قبل به این تالاب بیایند.

یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد
یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان کشف شد

مدیر پایگاه سیلک کاشان گفت: سنگ قبری از منطقه‌ای ثبت شده در ۳۰ کیلومتری غرب کاشان کشف شده که مربوط به دوران متاخر اسلامی و دورۀ صفویه است.

۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند
۸۳۷ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: طبق سیاست‌های کمیته امداد کشور، برای ۳۳ هزار خانواده مددجویان امداد در کشور مسکن آماده و تکمیل شده که سهم استان اصفهان در این زمینه ۸۳۷ مسکن بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است