کد خبر : 224730
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ - 12:10
دسته‌بندی : اخبار ویژه، سیاسی
چاپ

فعال سیاسی اصولگرا: هر کسی که از تریبون های رسمی به نفع جریان سیاسی متبوعش مقدمات ناامنی را به وجود می آورد، محارب است

کنعانی مقدم گفت: این روزها عده ای را به جرم برهم زدن امنیت جامعه محاربه شناخته می شوند، باید گفت هر کسی که از تریبون های رسمی به نفع جریان سیاسی متبوعش مقدمات ناامنی را به وجود می آورد، محارب است.

فعال سیاسی اصولگرا: هر کسی که از تریبون های رسمی به نفع جریان سیاسی متبوعش مقدمات ناامنی را به وجود می آورد، محارب است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سخنان برخى وعاظ و سیاستمداران درباره شرایط کنونى کشور به ویژه وضعیت اقتصادى، که در تناقض کامل با نوع واکنش آنها در دوره دولت قبل است موجب شگفتى همگان شده است. این تناقض گویی های عالمانه و عامدانه با هدف تخریب رقیب و تطهیر خودی در حالی طرح می شوند که در بیشتر موارد از تریبون های رسمی منتشر می شوند تا بتوانیم به این نتیجه برسیم که برای گروهی اولویت مصالح سیاسی و جناحی است و در واقع منافع ملی و مصلحت کشور و نظام برای شان در درجه های بعدی اهمیت پیدا می کند. با این توضیح که تبعات منفی و هزینه سازی های چنین رویکردی بر هیچ کس نمی تواند پوشیده باشد.

یک فعال سیاسی اصولگرا در این خصوص گفت: آنهایی که عمدا نظرات متناقض می دهند، بیشتر از کسانی که فتنه گر می نامند، فتنه گر هستند. چون این کردار ناپسند با  اصول شرعی هم همخوان نیست.

حسین کنعانی مقدم در گفت و گو با “نواندیش” افزود: اینکه افراد بدون تخصص به خود اجازه اظهارنظر می دهند، نمونه ای آشکار از فقدان عقلانیت است که متاسفانه این مشکل در عرصه سیاسی و مدیریتی ما عادی و روال شده است. یعنی خودی ها را حق و همه رفتارهای غیرخودی را ناحق بدانیم، نشانه ای بارز از نوعی بیماری است که حتما خسارت زیادی را به بار خواهد آورد. چرا که به جای تلاش در راستای مصلحت عمومی همه سعی شان را برای تخریب رقیب به کار می گیرند.

فعال  سیاسی اصولگرا در ادامه گفت: این روند غلط و دروغ در شرایطی است که مردم گرفتاری زیادی دارند و به همین دلیل همه باید تمرکزشان را به کاهش مشکلات در نظر بگیرند. همچنین باید گفت، اظهارنظراتی که یا غیرکارشناسی یا دروغ هستند، امنیت را تحت تاثیر خود در آورده و باعث پررنگ شدن اختلال در امور مختلف می شود و موجب بلندتر شدن مانع های آرامش می شوند. پس می توان گفت، آنهایی که عمدا نظرات متناقض می دهند، بیشتر از کسانی که فتنه گر می نامند، فتنه گر هستند. چون این کردار ناپسند با  اصول شرعی هم همخوان نیست.

کنعانی مقدم در پایان گفت: این روزها عده ای را به جرم برهم زدن امنیت جامعه محاربه شناخته می شوند، باید گفت هر کسی که از تریبون های رسمی به نفع جریان سیاسی متبوعش مقدمات ناامنی را به وجود می آورد، محارب است.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است