کد خبر : 224006
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۲۰ - 21:01
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

واکنش تند فرمانده کل سپاه به اقدام نشریه شارلی ابدو/ سردار سلامی: مسلمانان دیر یا زود انتقام خواهند گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عاقبت خطا کاران، خطاب به آنان گفت: الان هم این اشتباه بزرگ را مرتکب شدید اما مسلمانان دیر یا زود انتقام خواهند گرفت و ممکن است شما انتقام گیرندگان را بازداشت کنید اما مردگان دیگر زنده نمی شوند.

واکنش تند فرمانده کل سپاه به اقدام نشریه شارلی ابدو/ سردار سلامی: مسلمانان دیر یا زود انتقام خواهند گرفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درباره جسارت و اهانت نشریه مبتذل شارلی ابدو فرانسه به مقام مرجعیت گفت: آنها با ناتوانی و ناامیدی از اقدامات و توطئه های اخیر خود دست به ارتکاب کارهای ناجوانمردانه مانند همین نشریه شارلی ابدو فرانسه زده اند، در واقع برای برهم زدن آرامش روانی مسلمانان به مقدساتشان توهین می‌کنند.

به نقل از سپاه نیوز: فرمانده کل سپاه با اشاره به برنامه‌های دشمنان برای ایجاد آشوب و تفرقه در کشورمان اظهار کرد: اگر دشمن احساس کند می‌تواند با افشاندن بذرتفرقه، آتش درگیری‌های خونین در ایران عزیز را فراهم کند یک اشتباه بزرگ در محاسباتش است و همانند دیگر اشتباهاتش با آگاهی مردم شکسته خواهد شد، در واقع زحمتشان زیاد می‌شود و این زحمت نتیجه ای را هم برایشان ندارد.

سرلشکر سلامی در تبیین سرنوشت خطاکاران و توهین کنندگان به مقام مرجعیت خاطرنشان کرد: فرانسوی‌ها و مدیران این موسسه را به سرنوشت سلمان رشدی ارجاع می‌دهم؛ با مسلمانان بازی نکنید، سلمان رشدی سی و چند سال پیش به قرآن و پیامبر اسلام اهانت و جسارت کرد و در مخفیگاه‌های مخوف پنهان شد.

وی با بیان اینکه بعد از سالها یک جوان مسلمان انتقام غیرتمندانه‌ای از سلمان رشدی گرفت و در امان نماند گفت: او الان کجاست؟ چه وضعیت دارد؟ نمی‌دانیم! شاید این جوان رشید را به شهادت برسانند یا رسانده باشند؛ اما واقعیت این است که سلمان رشدی دیگر باز نمی‌گردد.

سرلشکر سلامی در پایان با اشاره به عاقبت خطا کاران، خطاب به آنان تاکید کرد: الان هم این اشتباه بزرگ را مرتکب شدید اما مسلمانان دیر یا زود انتقام خواهند گرفت و ممکن است شما انتقام گیرندگان را بازداشت کنید اما مردگان دیگر زنده نمی شوند، این درسی است برای آنان تا بدانند دیگر در هیچ نقطه عالم کسی جرئت توهین به مقدسات مسلمانان را نداشته باشد.

اخبار مرتبط:
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید

ویدئویی از حمله تند رائفی پور به قالیباف و شمخانی را در فضای مجازی جنجالی شد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد
نماینده، ولی فقیه در سپاه: حتی یهودیان آزاده انقلاب اسلامی باید آنها را نجات بدهد

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: شعار‌هایی که ما یک عمر فریاد می‌زدیم امروز دانشجویان غربی در قلب کشورهایشان تکرار می‌کنند. حتی یهودیان آزاده هم میدانند نجاتشان با انقلاب اسلامی است.

نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند
نظام‌الدین موسوی: من نگفتم نمایندگان خودروی شاسی‌بلند نگرفته‌اند

موسوی گفت: در همان ایام مطرح شد که فلانی ماجرای فیدلیتی را تکذیب کرده و گفته چنین چیزی نبوده است. اولا بنده جمع بندی تصمیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را به بیرون منتقل کردم و بر خلاف اینکه گفتند نظام الدین موسوی گفته که اصلا فیدلیتی در مجلس گرفته نشده است، من این را نگفتم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است