کد خبر : 223737
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - 16:38
دسته‌بندی : اجتماعی، اخبار ویژه
چاپ

پلیس: صحبت‌های مادر «محمد قبادلو» کذب است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران: متهم محمد قبادلو در محضر دادگاه به جنایت خود اقرار کرده است و تمامی صحبت‌های مادر او کذب محض است.

پلیس: صحبت‌های مادر «محمد قبادلو» کذب است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ به دنبال اظهارات صبح امروز مادر «محمد قبادلو» مقابل زندان رجایی شهر کرج معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: متهم محمد قبادلو در محضر دادگاه به جنایت خود اقرار کرده است و تمامی صحبت‌های مادر او کذب محض است.

سرهنگ مهدی سرپناه در گفت‌وگو با تسنیم در رباط‌کریم در ‌واکنش به ادعاهای ‌مادر محمد قبادلو اظهار داشت: متهم محمد قبادلو در محضر دادگاه به جنایت خود اقرار کرده ‌و تمامی صحبت‌های مادرش کذب محض است.

وی با بیان اینکه متهم با نیت و قصد قبلی اقدام به جنایت ‌علیه مأمورین نظم و امنیت جامعه کرده است، افزود: این متهم طبق مستندات و دوربین‌های مدار بسته به مأمورین پلیس حمله و آن‌ها را زیر گرفته است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه شهید کرم‌پور در شهر پرند به شهادت رسیده است گفت: سفسطه‌گری، تحریک افکار عمومی و تهییج افراد فریب خورده توسط مادر محمد قبادلو ماهیت اصلی آن‌ها را نشان داد و مسلماً از رسانه‌های معاند و مزدوران خائن خارج نشین خط می‌گیرد.

 

اخبار مرتبط:
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد
دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد

وکیل توماج صالحی، خواننده بازداشتی در ایران خبر از صدور حکم اعدام به اتهام افساد فی الارض برای موکلش داد و اخبار منتشر شده مبنی بر عفو او را تکذیب کرد.

نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است
نماینده مجلس: نظر کمیسیون اجتماعی روی تعطیلی شنبه‌ها است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد
بهاره هدایت فعلاً به زندان نمی‌رود / وکیل این زندانی سیاسی توضیح داد

زهرا مینویی نوشت: با مساعدت مقامات قضایی، پرونده پزشکی موکلم بهاره هدایت جهت تصمیم‌گیری به کمیسیون پزشکی ارجاع داده شد. ایشان تا تعیین تکلیف این کمیسیون ادامه روند درمان را در بیرون از زندان پی خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است