کد خبر : 223587
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ - 09:28
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

تکمیل باند دوم جاده اردستان – اصفهان مطالبه مردم اردستان است

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: محور اردستان - اصفهان با توجه به قرار گرفتن‌ کارخانه سیمان در کنار این جاده و حجم زیاد تردد خودرو های سنگین مسیری حادث خیز است و تکمیل محور یادشده مطالبه مردم این شهرستان است.

تکمیل باند دوم جاده اردستان – اصفهان مطالبه مردم اردستان است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید امیرحسین زرگری افزود: طول محور اردستان – اصفهان در محدوده شهرستان اردستان ۸۷ کیلومتر است و عملیات اجرایی تکمیل باند دوم این محور سال ۱۳۸۶ آغاز شده و تا کنون ۸۰ کیلومتر این مسیر تکمیل شده و ۷۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

به نوشته ایرنا؛ وی اظهار کرد: تکمیل هفت کیلومتر باقی مانده این محور نیازمند ۵۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر است و اگر این اعتبار امسال تخصیص یابد محور اردستان – اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان بیان کرد: محور یادشده اصلی ترین راه ارتباطی اردستان با اصفهان است که از جنوب غرب اردستان به سمت اصفهان امتداد داشته و از شهرهای کمشچه و حبیب آباد اصفهان عبور می کند.

زرگری گفت: قسمت باقیمانده باند دوم محور اردستان – اصفهان نیاز به احداث ۲ دستگاه پل زیر گذر در مسیر عبور قطار تهران- اصفهان، زیرسازی، دولایه آسفالت و ساخت ۱۲۰۰ متر کمربندی شهر کمشچه دارد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط:
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است
«کوره‌پزی فخاری» در اصفهان مستعد تبدیل شدن به مکان گردشگری است

یک پژوهشگر و فعال میراث فرهنگی گفت: کوره‌پزی تاریخی فخاری در جوار میدان امام (ره) اصفهان در صورت تکمیل مرمت، می‌تواند به مکانی برای جذب گردشگر تبدیل شود.

مشاهیر اصفهان  صاحب باغ می‌شوند
مشاهیر اصفهان صاحب باغ می‌شوند

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه روند احداث باغ مشاهیر از 25 فروردین ماه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است.

آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان
آغاز اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان فاقد گواهینامه در استان اصفهان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است