کد خبر : 223539
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - 21:55
دسته‌بندی : ورزشی، اخبار ویژه
چاپ

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال می شود؟

فدراسیون فوتبال بعد از جام‌جهانی در سکوت خبری سعی داشت گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران بررسی کند تا در نهایت سرمربی تیم ملی را انتخاب کند. هیات‌رئیسه فدراسیون در آخرین جلسه خود گزینه‌هایی از جمله برانکو و کی‌روش را مورد بررسی قرار داد و در نهایت تصمیم گرفت با توجه به شرایط این دو مربی به سمت گزینه داخلی بچرخد.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال می شود؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کارلوس کی‌روش این روزها با پیشنهاد جدی قطر برای هدایت تیم ملی این کشور روبه‌رو است و از این رو هنوز با فدراسیون ایران به صورت جدی مذاکره نکرده است. از یک طرف مهدی تاج هم با توجه به فشارهای موجود هنوز با او تماسی برقرار نکرده و در انتظار است بعد از مشخص شدن تکلیف مربی پرتغالی با قطری‌ها، درباره همکاری با او تصمیم بگیرد. از سوی دیگر، برانکو ایوانکوویچ هم سرمربی عمان است و برای آمدن به ایران ابتدا باید آن قرارداد را فسخ کند.

به نوشته اعتماد آنلاین، پیگیری‌ها نشان می‌دهد تنها گزینه داخلی هیات‌رئیسه فدارسیون فوتبال امیر قلعه‌نویی است و از این رو بعد از جلسه هیات‌رئیسه، یکی از اعضا با او صحبت‌های مقدماتی را انجام داده تا نظر اولیه او را جویا شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد قلعه‌نویی هم تمایل زیادی برای قبول هدایت تیم ملی در جام‌ملت‌های آسیا دارد اما سد راه حضور او در تیم ملی، قراردادش با باشگاه گل‌گهر سیرجان است. قلعه‌نویی در حالی گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی است که در چند روز گذشته بعد از کسب نتایج ضعیف ساپینتو با استقلال شایعه شد فتح‌الله‌زاده با او برای استقلال هم صحبت کرده است.

حالا فدراسیون فوتبال اگر بخواهد سکان هدایت تیم ملی را به قلعه‌نویی بدهد، ابتدا باید رضایت‌نامه او را از باشگاه گل‌گهر سیرجان بگیرد و از طرف دیگر بر سر مدت قرارداد با قلعه‌نویی توافق کند. او که تجربه هدایت تیم ملی در جام‌ ملت‌های ۲۰۰۷ را در کارنامه دارد، به خوبی می‌داند اگر قراردادی بلندمدت با فدراسیون به امضا نرساند، کارش در تیم ملی سخت خواهد بود.

جام‌ملت‌های ۲۰۲۳ قرار است در خردادماه در قطر برگزار شود و بر اساس آخرین مصاحبه مهدی تاج، فدراسیون فوتبال از سرمربی آینده تیم ملی انتظار قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد آن هم در شرایطی که تیم ملی بعد انقلاب هرگز به فینال جام ملت‌های آسیا نرسیده و در بهترین حالت سوم شده است.

اخبار مرتبط:
مرتضی فنونی‌زاده: اگر در ورزشگاه بودم سبیل‌های هوادار سپاهان را می‌تراشیدم!
مرتضی فنونی‌زاده: اگر در ورزشگاه بودم سبیل‌های هوادار سپاهان را می‌تراشیدم!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر من در ورزشگاه بودم سبیل‌های آن هوادار مسن را می‌تراشیدم. این فرهنگ خوبی نیست که به بانوان توهین کنند و کار زشتی است و در جوامع بین‌الملل باعث خدشه‌دار شدن فرهنگ ما می‌شود. ما به دنبال فوتبال مدرن هستیم و این اتفاقات ما را رو به عقب می‌کشاند.

سایت اصولگرا: دیواری کوتاه‌تر از زنان پیدا نکرده‌اید؟ چرا رفتار تماشاگران مرد، مشخصاً آن پیرمرد پرحاشیه را تقیبح نمی‌کنید؟
سایت اصولگرا: دیواری کوتاه‌تر از زنان پیدا نکرده‌اید؟ چرا رفتار تماشاگران مرد، مشخصاً آن پیرمرد پرحاشیه را تقیبح نمی‌کنید؟

دو روز از بازی پرسپولیس و سپاهان گذشته و هنوز هم بحث‌ها داغ است. نه آن برخورد زشت هوادران و فحاشی‌ها موضوعی است که نادیده گرفته شود و نه اظهارات به دور از ادب پیرمرد پرحاشیه. در این بین اما آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد دیوار کوتاه زنان است.

سرمربی اینتر پس از تماشای گل مهدی طارمی در بازی پورتو: از جذب طارمی بسیار خوشحالیم
سرمربی اینتر پس از تماشای گل مهدی طارمی در بازی پورتو: از جذب طارمی بسیار خوشحالیم

سیمونه اینزاگی سرمربی تیم اینترمیلان پس از شکست مقابل ساسولو حین انجام مصاحبه زنده تلویزیونی گلزنی مهدی طارمی در بازی چاوز - پورتو را هم تماشا کرد و در خصوص او گفت: بله طارمی را هم جذب کرده‌ایم، او به‌صورت آزاد از پورتو می‌آید. او بازیکن مهمی در سطح بین‌المللی است، او گل‌های زیادی به ثمر رسانده، بنابراین ما از این انتقال بسیار خوشحالیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است