کد خبر : 222295
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ - 07:44
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

صادرات ۱۰۱ میلیون دلار توسط واحدهای صادرات محور شرکت شهرک‌های صنعتی

جمشید انصاری اظهار کرد: واحدهای صادرات محور شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان امسال بیش از ۱۰۱ میلیون دلار صادرات داشتند.

صادرات ۱۰۱ میلیون دلار توسط واحدهای صادرات محور شرکت شهرک‌های صنعتی

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علیرضا وحدت پور در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی بیشتر به ایجاد زیرساخت‌ها شناخته شده و شرایط ایده آل را در کشور ایجاد کرده است. دستاورد ما این بوده که از حضور واحدهای صنعتی در شهر جلوگیری کردیم، درحالی‌که همه شهرها واحدهای صنعتی‌شان در یک مجموعه متمرکز نیستند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان اعلام کرد: ۴۴پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی با اعتبار ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در زمینه آب‌رسانی و تأسیسات برق و گاز و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب ساختمان‌های اداری و نگهداری و محوطه‌سازی در ۱۶ شهرستان در ۱۶ بهمن‌ماه در یک برنامه جمعی با حضور مسئولان کشور و استان به‌صورت آنلاین به بهره‌برداری خواهند رسید. همچنین در این ایام هر پنجشنبه از واحدهای صنعتی بازید خواهیم داشت.

جمشید انصاری، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: ضمانت‌نامه‌ای برای واحدهای صنعتی تا سقف ۵ میلیارد تومان صادر می‌کنیم که راحت‌تر از راحت از بانک‌ها قابل دریافت است. همچنین در سال جاری از ۱۹۵ واحد حمایت شد تا در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی حضور پیدا کنند. این حمایت‌ها اغلب حمایت‌های مالی و کمک‌های بلاعوض بوده که ۵۰ درصد هزینه‌های غرفه و ایاب ذهاب آن‌ها در نمایشگاه‌ها پرداخت خواهد شد. در نمایشگاه‌های داخلی تا سقف ۳۰ میلیون و نمایشگاه‌های خارجی تا سقف ۱۵۰ میلیون واحدها حمایت می‌شوند.

وی افزود: واحدهای صادرات محور شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان امسال بیش از ۱۰۱ میلیون دلار صادرات داشتند. همچنین امسال با تعاملاتی که داشتیم ۲۲ مدیر را جهت شرکت در یک دوره یک‌ماهه تولیدی به آلمان فرستادیم.

میثم محمد هاشمی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به وضعیت اشتغال در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰ نفر نیرو انسانی داریم که کافی نیستند در چارت جذب نیرو وجود دارد، اما مجوز جذب نداریم.

اخبار مرتبط:
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
برادران زورگیر در کمتر از ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران انتظامی این فرماندهی ۲ برادر سارقی که با تهدید سلاح سرد اقدام به زور گیری از شهروندان کرده بودند در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تخلیه آب از شهر کاشان به دلیل خروش رودخانه و جاری شدن آب در شهر همچنان ادامه دارد.

باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خور و بیابانک در شبانه روز گذشته بیشترین بارندگی را داشته و ۳۸ میلیمتر باران در این منطقه کویری باریده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است