کد خبر : 221809
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ - 09:42
دسته‌بندی : اخبار ویژه، اجتماعی
چاپ

حدود ۷ یا ۸ نفر از اعضای شورای شهر شیراز گوشی تلفن ۴۰ میلیون تومانی دریافت کرده‌اند

خرید گوشی‌های تلفن همراه ۴۰ میلیون تومانی برای اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است

حدود ۷ یا ۸ نفر از اعضای شورای شهر شیراز گوشی تلفن ۴۰ میلیون تومانی دریافت کرده‌اند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خرید گوشی‌های تلفن همراه ۴۰ میلیون تومانی برای اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هیچ مکاتبه ای و یا پیشنهادی درخصوص خرید گوشی تلفن به شخص من نشده است و هیچ گوشی نیز دریافت نکردم اما تا حدودی از این ماجرا باخبر شده ام.

به نوشته ایرنا؛ رضا محمدیان افزود: این رخداد خوبی برای شورای انقلابی ششم نبوده و آبروی شورای شهر و اعضای شورا را خدشه دار کرده است.

وی ادامه داد: نباید مکاتبه ای در خصوص خرید گوشی تلفن همراه برای اعضای شورا شهر بین برخی از اعضای این نهاد اتفاق می افتاده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: به من نامه ای درباره گوشی تلفن همراه ارجاع نشده و هیچ گوشی نیز تحویل نگرفته ام.

وی با بیان اینکه حدود هفت یا هشت نفر از اعضای شورای شهر شیراز گوشی تلفن همراه دریافت کرده‌اند گفت: ظاهرا قیمت هر گوشی خریداری شده حدود ۴۰ میلیون تومان بوده است.

محمدیان اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم تعداد دیگری از همکاران در شورای شهر شیراز شامل سید ابراهیم حسینی، سیده مریم حسینی ، علیرضا اسکندری و مهدی طاهری گوشی تلفن همراه دریافت نکرده اند.

وی در ادامه پس دادن گوشی های دریافت شده توسط برخی از اعضای شورا را راه حل مناسبی ندانست و گفت: گوشی تلفن همراه خریداری شده را نمی توان به عنوان گوشی نو پس داد و قطعا قیمت آن افت شدیدی دارد و بعنوان دست دوم در بازار خریداری می شود و این کار هم به زیان بیت المال است و بهترین راه حل کنونی این است که اعضایی که گوشی دریافت کرده اند هزینه آن را شخصا پرداخت کنند.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است