کد خبر : 221639
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - 14:33
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

سردار غیب‌پرور: موضوع کشف حجاب نیست، دهن‌کجی به همه مسلک پیامبر است

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه زمینی امام علی (ع) گفت: به دولت احترام می گذاریم اما از دستگاه دیپلماسی گله داریم که برخورد انقلابی نمی کنند. وقتی آمریکا به تنها یی ۵۰ میلیون دلار می گذارد حساب و کتاب هایی کرده بودند که ظرف مدت کوتاهی کار را تمام کنند.

سردار غیب‌پرور: موضوع کشف حجاب نیست، دهن‌کجی به همه مسلک پیامبر است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سردار غلامحسین غیب پرور شامگاه ۹ دی ماه در آیین یادواره شهدای شهرستان جیرفت و سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای جیرفت با بیان خاطراتی از حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس گفت: حاج قاسم نقطه ثقل و تکیه گاه بود و شجاعت همراه با راز و نیاز شبانه داشت و غیضش از دشمن تمام شدنی نبود اما پیش خانواده های شهدا و رزمندگان دل نرمی داشت و رقیق القلب بود.

امروز نبرد دیگری داریم که از جنگ با داعش کمتر نیست

به نوشته ایسنا، وی حاج قاسم را مصداق بارز” أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ…” دانست و افزود: حاج قاسم سلیمانی بعد از دوران دفاع مقدس همچنان لباس جهاد در را خدا پوشیده بود و کسی بدون این لباس نمی توانست تصورش کند و جبهه مقاومت را در اوج ناامیدی بشار اسد و مشاورانش فرماندهی کرد و سوال اینجاست چه کسی مایه قوت و سکینه دل برای همه دنیا شد؟ او یک مرد جهانی است و دشمن نمی توانست حاج قاسم را تحمل کند.

سردار غیب پرور بی اعتنایی به دنیا را از خصوصیات اخلاقی و بارز حاج قاسم عنوان کرد و گفت: اصلا به دنیا و مافیها اعتقادی نداشت.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این آیین و همه ملت ایران و آزادیخواهان جهان اسلام گفت: حاج قاسم را ظاهرا از امت اسلام جدا کردند و الان گشاده دست تر است. اسرائیل غاصب اشتباه کرد و همان رژیمی که رهبر ما گفتند ۸۰ سالگی خودش را نخواهید دید به همراه بقیه هم دستانشان سزای کارشان را بیش از این خواهند دید.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه زمینی امام علی (علیه السلام) به حوادث اخیر در کشور نیز اشاره کرد و افزود: طی سه ماه اخیر دیدیم تعدادی افراد معلوم الحال دنبال به آشوب کشیدن کشور بودند و نباید در چنین شرایطی دچار تردید شویم که این همان بصیریت است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان عبرت های قیام عاشورا گفت: چرا شب عاشورا عده ای خیمه امام را ترک کردند؟ اگر به موضوع عمیق نگاه کنیم می بینیم عاشورا مالا مال از عبرت است.

وی فتنه هایی از جمله سال ۸۸، سال ۹۸ و سه ماهه اخیر را یادآور شد و اظهار کرد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب خیلی ها رفوزه شدند و نتوانستند جبران کنند و این مسیر ادامه دارد و سال ۹۸ و امسال هم می خواستند به بهانه مرگ یک خانم کشور را به آتش بکشند اما درود بر همه کسانی که سینه سپر کردند و از کشور دفاع کردند.

غیب پرور جنگ سه ماهه اخیر را ترکیبی و سازمان یافته عنوان کرد که توسط معاندین، غرب و شرق طراحی شده و گفت: در سه ماه اخیر جنگ ترکیبی را برای ما طراحی کردند و جریان مُرده سلطنت طلبان نیز آمدند اما نقش بد را آلمان ها داشتند. همین ها بودند که مردم ما را با بمب هایی که در اختیار صدام قرار دادند، قتل عام کردند و به خاک و خون کشیدند.

وی از سکوت برخی خواص و دستگاه دیپلماسی گله کرد و افزود: به دولت احترام می گذاریم اما از دستگاه دیپلماسی گله داریم که برخورد انقلابی نمی کنند. وقتی آمریکا به تنها یی ۵۰ میلیون دلار می گذارد حساب و کتاب هایی کرده بودند که ظرف مدت کوتاهی کار را تمام کنند.

وی با بیان این مطلب که از بیکاری، تورم و تحریم ها دلخوریم اما هر کس برسد یک زخم به پیکره انقلاب بزند پذیرفته نیست، گفت: همه جا را آتش زدند اینها به دیانت ما حمله کردند و موضوع فقط کشف حجاب نیست بلکه دهن کجی به همه مسلک پیامبر اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه زمینی امام علی (علیه السلام) در ادامه سخنانش گفت: بخشی از ایمان، ایمان به شهدا و امام است و باید پای انقلاب باشید در محفل شهدا و حاج قاسم روایت مقاومت را اعلام کنیم زیرا مهمترین ویژگی حاج قاسم مقاومت توام با اخلاص بود.

وی از سکوت برخی از خواص نیز گله کرد و گفت: چرا بعضی سکوت کردند و انقلاب را تنها گذاشتند؟ غیب پرور از همگان خواست با تاسی از مکتب حاج قاسم پیوند خود را با آرمان های شهدا و ولایت محکم کنند.

اخبار مرتبط:
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند
معاون احمدی نژاد: مشارکت مَردم در انتخابات نشان داد آنها هنوز ناکارآمدی دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند

فروزنده گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که هنوز ناکارآمدی دولت قبل و خدماتی که طی دو سال و نیم از سوی دولت آقای رئیسی انجام شده را فراموش نکرده‌اند.

مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد
وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری دیدار کرد

وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است