کد خبر : 221428
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ - 11:10
دسته‌بندی : اقتصادی
چاپ

مجتمع تجاری کوه نور پلمب شد

در پی صدور اخطارهای متعدد و بی‌توجهی پیمانکار، شهرداری بخش‌هایی از مجتمع تجاری کوه نور در منطقه ۱۹ تهران را پلمب کرد.

مجتمع تجاری کوه نور پلمب شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ با پیگیری‌های مالکین، شهرداری منطقه ۱۹ روز پیش قسمت‌هایی از مجتمع تجاری ۶۰۰ واحدی کوه نور عبدل آباد را پلمب کرد. ساخت این مجتمع تجاری اداری، از سال ۱۳۸۴ در زمینی به وسعت ۸ هزار متر با مشارکت شهرداری و شرکتی با نام «سرای شهر رضوان» آغاز شد اما با گذشت ۱۷ سال، هنوز تکمیل نشده است. به گفته خریداران واحدهای تجاری، مجموعه‌ای از تخلفات و رعایت نکردن الزامات قانونی توسط پیمانکار، صدور پایان کار برای این ساختمان را ناممکن کرده است. از جمله این تخلفات، نصب‌نشدن تجهیزات اعلام و اطفای حریق بوده است که باعث شده سازمان آتش‌نشانی تاییده ایمنی برای مجتمع کوه نور صادر نکند.

به نوشته انصاف نیوز، بر اساس اعلام مالکین، سازنده مجتمع اخطارهای دریافتی از شهرداری را به اطلاع مالکین و بهره‌برداران نرسانده و اقدامی هم در جهت بهبود شرایط ساختمان انجام نداده است.

گزارش دریافتی حاکی از آن است که روز گذشته شهرداری منطقه ۱۹، بخش‌هایی از مجتمع کوه نور را پلمب کرده تا بهره‌برداران نسبت به تخلیه پارکینگ اقدام کنند. به بهره‌برداران نیز اعلام شده که طی چند روز آینده، فعالیت این مجتمع تجاری به‌طور کامل متوقف می‌شود و تا تعیین تکلیف وضعیت حقوقی و اصلاح شرایط ایمنی، امکان بهره‌برداری از هیچ‌یک از بخش‌های مجتمع وجود ندارد.

اخبار مرتبط:
زمان واریز مرحله جدید سود سهام عدالت مشخص شد
زمان واریز مرحله جدید سود سهام عدالت مشخص شد

سود مرحله‌ی دوم که در پایان سال گذشته به سهامداران عدالت پرداخت شد، به سه علت کمتر از واریزی مرحله‌ی اول در آذرماه بود. این سه عامل شامل فروش سهام در سال گذشته توسط کارگزاری‌ها به درخواست متقاضی، تفاوت سبد سهام افراد و عدم واریز توسط هشت شرکت بود.

شریعتی، عضو اتاق بازرگانی: در دنیا فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها تَعطیل است
شریعتی، عضو اتاق بازرگانی: در دنیا فقط جیبوتی پنجشنبه‌ها تَعطیل است

عضو اتاق بازرگانی از مخالفت این نهاد کارفرمایی با تعطیلی روزهای پنج‌شنبه به جای شنبه می‌گوید و معتقد است تعطیلی پنج‌شنبه‌ها فاصله ایران و جهان را بیشتر می‌کند.

ادعای عجیب وزیر صمت / علی‌آبادی: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم / ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم
ادعای عجیب وزیر صمت / علی‌آبادی: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم / ما به واردات خودرو افتخار نمی‌کنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است