کد خبر : 220805
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۶ - 18:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

ثبت‌نام تور لحظه آخری مشهد، کلاهبرداری از آب درآمد

رئیس پلیس فتا استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که با درج آگهی تور لحظه آخری مشهد مقدس در سایت دیوار از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

ثبت‌نام تور لحظه آخری مشهد، کلاهبرداری از آب درآمد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سید مصطفی مرتضوی رئیس پلیس فتا استان اصفهان اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت دیوار به بهانه ثبت‌نام در تور هوایی مشهد مقدس از آن‌ها کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد شاکیان جهت ثبت‌نام تور لحظه آخری مشهد مقدس در سایت دیوار با آگهی دهنده تماس گرفته سپس وی به بهانه ظرفیت محدود با ارائه شماره کارت از هر یک از آن‌ها درخواست واریز ۳۰ میلیون ریال بابت ثبت‌نام کرده است که پس از واریز وجه به حساب معرفی شده نه تنها بلیت دریافت نکرده‌اند، حتی فروشنده از پاسخگویی به تماس شاکیان امتناع و آگهی را حذف کرده است.

مرتضوی با بیان اینکه میزان کلاهبرداری انجام شده از مالباختگان تاکنون ۲۱۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: با بررسی مستندات و اظهارات شاکیان و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی یک متهم در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: برخی تبلیغات که در سایت‌های واسطه‌گر با عناوین بلیت تخفیف دار، لحظه آخری، تورهای گردشگری سریع و و ارزان منتشر می‌شود به‌ منظور کلاهبرداری بوده از این رو شهروندان باید برای خرید یا پیش خرید بلیت یا ثبت‌نام در تورهای سیاحتی و زیارتی به دفاتر مجاز و معتبر مراجعه و از خرید اینترنتی از سایت‌های فاقد مجوز یا شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

اخبار مرتبط:
فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری اصفهان آغاز شد
فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری اصفهان آغاز شد

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری استان اصفهان خبر داد.

نام‌گذاری ورودی شهر اصفهان به نام سردار شهید زاهدی
نام‌گذاری ورودی شهر اصفهان به نام سردار شهید زاهدی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ورودی شهر اصفهان به نام سردار شهید محمدرضا زاهدی نام‌گذاری شد.

اقتصاد دانش‌بنیان راهگشای مشکلات اصفهان است/ برگزاری جشنواره شیخ‌بهایی در شهرک علمی تحقیقاتی
اقتصاد دانش‌بنیان راهگشای مشکلات اصفهان است/ برگزاری جشنواره شیخ‌بهایی در شهرک علمی تحقیقاتی

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: برای نخستین بار بخش بزرگی از جشنواره شیخ بهایی در محیط شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است