کد خبر : 220573
انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - 14:52
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

نخستین محموله ریل ملی به مقصد قطار شهری مشهد بارگیری شد

نخستین محموله ریل ملی " UIC۵۴ " تولید شده در ذوب آهن اصفهان برای قطار شهری مشهد بارگیری و ارسال شد تا ریل ملی در مسیر حرم امام رضا(ع) قرار گیرد.

نخستین محموله ریل ملی به مقصد قطار شهری مشهد بارگیری شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛  روابط عمومی ذوب آهن اصفهان روز دوشنبه به نقل از مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان افزود: این محموله حدود پنج هزارتن بر اساس سفارش تولید شده است و همزمان ریل مورد نیاز متروی تهران نیز در حال تولید است.

به نوشته ایرنا؛ محمد امین یوسف زاده با بیان اینکه ریل های S۴۹ و UIC۵۴ از جمله ریل های مترو تولید شده در ذوب آهن اصفهان است، ادامه داد: ریل UIC۵۴ از استحکام و قدرت بیشتری برخوردار است و بار محوری بیشتری را تحمل می کند و برای سیر قطارهای پرسرعت استفاده می شود و ویژگی های این تیپ ریل برای متروی کلان شهرها مناسب است.

مدیر مهندسی نورد ذوب آهن اصفهان با اشاره به تولید فولاد ریل در این شرکت اظهار داشت : ریل تولید شده در ذوب آهن اصفهان مطابق استاندارد اروپایی EN۱۳۶۷۴ است و برای قطارهای پرسرعت طراحی شده و این شرکت قادر به تولید همه انواع ریل مورد نیاز کشور است.

تفاهمنامه همکاری میان شهرداری مشهد و شرکت ذوب آهن اصفهان (نخستین تولید کننده ملی ریل) برای تامین ریل مورد نیاز خطوط سوم و چهارم قطارشهری مشهد طی مراسمی روز ۲۲ آبان ماه سال جاری منعقد شد.

ریل های تولیدی ذوب آهن اصفهان با دارا بودن بالاترین کیفیت، نقش حیاتی در پیشبرد پروژه های توسعه حمل و نقل ریلی کشور در شرایط تحریم دارد.

ذوب‌آهن اصفهان بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران است.

اخبار مرتبط:
واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر – علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر – علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدومیت چهار نفر و فوت یک نفر دیگر در واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه خبر داد.

رشد ۱۹ درصدی پروازهای فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
رشد ۱۹ درصدی پروازهای فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

مدیر کل فرودگاه‌های استان از خدمت رسانی به بیش از ۴۸ هزار مسافر نوروزی درفرودگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: تعداد پروازهای فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۹ درصد افزایش داشته است.

امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز
امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی در اصفهان طی ۱۰ روز

اصفهان - سرپرست اورژانس استان اصفهان گفت: امدادرسانی به ۲ هزار و ۴۷ حادثه ترافیکی طی ۱۰ روز توسط نیروهای اورژانس استان اصفهان انجام شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است