کد خبر : 219208
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ - 18:37
دسته‌بندی : فرهنگی، اخبار ویژه
چاپ

اولین واکنش وزیر ارشاد به خروج حمید فرخ‌ نژاد از ایران و مواضع او

اسماعیلی گفت: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند که بحث آن جداست.

اولین واکنش وزیر ارشاد به خروج حمید فرخ‌ نژاد از ایران و مواضع او

به گزارش سایت خبری مدارا؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند، قوانین در این زمنیه روشن و مشخص است.

به نوشته ایرنا؛ محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به خروج حمید فرخ‌نژاد از کشور، گفت: ما عموم هنرمندان را علاقه‌مند به کشور می‌دانیم و در حال حاضر، اکثریت فعالیت‌های هنری به خوبی اجرا می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: ممکن است در هر قشری عده‌ای باشند که خارج از این فعالیت‌های مرسوم بخواهند خلاف منافع ملی عمل کرده و به دشمنان خدمت کنند که بحث آن جداست. وی در پایان خاطرنشان کرد: قوانین در این زمنیه روشن و مشخص است.

اخبار مرتبط:
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت
زری خوشکام، همسر علی حاتمی و مادر لیلا حاتمی، درگذشت

زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت. این هنرمند متولد سال ۱۳۲۶، بیشتر فعالیت‌هایش در دهه ۵۰ خورشیدی بود و در سال‌های اخیر در فیلم‌هایی همچون «شعله ور»، «طلاخون»، «در دنیای تو ساعت چند است» و «سیمای زنی در دوردست» بازی کرده بود. او در سریال‌های «هزاردستان» و «سلطان صاحبقران» به کارگردانی همسرش علی حاتمی نیز بازی داشت.

همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست
همایون شجریان: رفاقت من با سَحر جان تا همیشه پابرجاست

همایون شجریان دقایقی پیش در پستی در حساب اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما»

زاکانی؛ شهرداری که تهران را کُشت
زاکانی؛ شهرداری که تهران را کُشت

علیرضا زاکانی اگر بهترین گزینه برای پوشش رئیسی نبود، یکی از بهترین‌ها بود. یک سیاستمدار هجومی و بدون سابقه مدیریتی که مشخص بود رای نمی‌آورد اما نقش مهمی در مناظرات ایفا کرد و پاداش خود را گرفت. مرداد ۱۴۰۲ نیز دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در تهران شد. 

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است