کد خبر : 219002
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ - 23:49
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

خبری از بنزین یورو چهار و سوپر در اهواز نیست!

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان با بیان اینکه بیش از ۷ ماه است که بنزین یورو ۴ و سوپر در جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز و استان توزیع نمی‌شود، گفت: قطعا دلیل بخش عمده‌ای از آلودگی هوایی که در این روزها در کلانشهر اهواز شاهد آن هستیم که به دلیل استفاده همه خودروها از بنزین معمولی است.

خبری از بنزین یورو چهار و سوپر در اهواز نیست!

ابراهیم الباجی در خصوص آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در استان خوزستان و کلانشهر اهواز اظهار کرد: متاسفانه علی‌رغم همه پیگیری‌های انجام‌شده از وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حتی یک قطره بنزین یورو ۴ و سوپر در کلانشهر اهواز توزیع نمی‌شود.

وی افزود: قطعا دلیل بخش عمده‌ای از آلودگی هوایی که در این روزها در کلانشهر اهواز شاهد آن هستیم که به دلیل استفاده همه خودروها از بنزین معمولی است در حالی که در کلانشهری مثل اهواز حتما باید از بنزین سوپر استفاده شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: بیش از ۷ ماه است که بنزین یورو ۴ و سوپر در جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز و هیچکدام از جایگاه‌های سوخت استان توزیع نمی‌شود و فقط شاهد عرضه بنزین معمولی در جایگاه‌ها هستیم.

الباجی عنوان کرد: عدم توزیع این دو سوخت، علاوه بر اثرات بسیار منفی در بحث آلودگی هوا، اثرات بسیار مخرب و بدی بر روی خودروها نیز دارد زیرا بخشی از خودروها در خوزستان خودروهای پلاک اروند هستند و استاندارد مصرف سوخت آن‌ها براساس استفاده از بنزین یورو ۴ و سوپر است اما این سوخت‌ها تامین نمی‌شود.

وی ادامه داد: از چند هفته گذشته بارها وعده داده شد که نسبت به تامین سوخت یورو ۴ و سوپر اقدام می‌شود اما تا به این لحظه اقدامی صورت نگرفته و در همه جایگاه‌های سوخت فقط بنزین معمولی عرضه می‌شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان با انتقاد از عملکرد نمایندگان خوزستان به عنوان رئیس و اعضای کمیسیون انرژی مجلس گفت: اینکه رئیس کمیسیون انرژی مجلس و تعدادی از اعضای این کمیسیون نمایندگان خوزستان باشند اما در این شرایط آلودگی هوا حتی یک قطره بنزین سوپر و یورو ۴ در استان عرضه نشود مساله‌ای است که باید این نمایندگان پاسخگو باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم
نامزد خبرگان: باید برای رفع مشکلات خوزستان جانفشانی کنیم

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه خوزستان گفت: همه در هر جایگاهی که هستند باید برای رفع مشکلات این استان جانفشانی کنیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است