کد خبر : 218663
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ - 19:21
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

ادعای عجیب «کیهان» / «اعتراضات» مردم به دلیل «کارکرد خسارت‌بار» دولت روحانی است

روزنامه «کیهان» نوشت: اگر در کنار برنامه‌ریزی دشمن برای آشوب‌افکنی و بی‌ثبات‌سازی، باید عامل دیگری را در التهابات و اعتراضات رصد کرد، کارکرد خسارت‌بار دولت مدعیان اصلاحات و اعتدال است که عمدا کتمان می‌شود.

ادعای عجیب «کیهان» / «اعتراضات» مردم به دلیل «کارکرد خسارت‌بار» دولت روحانی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اگر در کنار برنامه‌ریزی دشمن برای آشوب‌افکنی و بی‌ثبات‌سازی، باید عامل دیگری را در التهابات و اعتراضات رصد کرد، کارکرد خسارت‌بار دولت مدعیان اصلاحات و اعتدال است که عمدا کتمان می‌شود.

نکته عجیب اینکه طیف مذکور، حتی در ماه‌های پایانی دولت هشت‌ساله، «وضعیت موجود» را به کارکرد دولت قبل نسبت می‌دادند، اما اکنون که نتایج فاجعه‌بار مدیریت اشرافی غربگرا آشکار شده، از قبول مسئولیت شانه خالی می‌کنند. کدام فرد منصفی می‌تواند از روند هفت تا ده برابر شدن حجم نقدینگی و تورم در حوزه ارز و سکه و مسکن و خودرو و… ظرف هشت سال آگاه باشد و ضمنا توقع داشته باشد که این روند، در یک سال متوقف شود؟!

اغتشاشات اخیر، نه یک موضوع خودجوش اجتماعی، بلکه عملیات مهندسی‌شده و ضدامنیتی بود که البته بنا داشت از گلایه‌ها و نارضایتی‌ها سوءاستفاده کند، اما ناکام ماند.

اخبار مرتبط:
قالیباف: دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ تا پایان ۱۴۰۴ توافق کردند
قالیباف: دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ تا پایان ۱۴۰۴ توافق کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی از توافق دولت و مجلس برای پرداخت کالابرگ الکترونیک تا پایان سال ۱۴۰۴ به طور منظم و بدون وقفه به ۷ دهک جامعه خبر داد.

بهروز بهزادی: پزشکیان با برنامه وفاق توانست وعده رفع حصر را عملی کند
بهروز بهزادی: پزشکیان با برنامه وفاق توانست وعده رفع حصر را عملی کند

بهروز بهزادی نوشت: برنامه رفع حصر در دستور کار حسن روحانی رییس‌جمهور پیشین نیز بود ولی مسعود پزشکیان با برنامه وفاق کشور توانست این قدم بزرگ را در کشور بردارد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: ۵۰% دوربین‌های جاده‌ای قادر به رصد دقیق تخلفات نیستند
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس: ۵۰% دوربین‌های جاده‌ای قادر به رصد دقیق تخلفات نیستند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از دوربین‌ها در جاده‌ها کارایی لازم را ندارند و حدود ۵۰ درصد آنها نیاز به کالیبراسیون و اصلاح دارند. موضوع حوادث و تلفات جاده‌ای یکی از مسائل حیاتی است. در کشور‌های مختلف برای کاهش تصادفات جاده‌ای، برنامه‌های مشخصی وجود دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است