کد خبر : 217382
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - 18:41
دسته‌بندی : خوزستان
چاپ

سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه در خوزستان تقویت می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز چهارشنبه در خوزستان تقویت می‌شود و رگبار و رعد و برق را به همراه دارد.

سامانه بارشی از اواخر وقت چهارشنبه در خوزستان تقویت می‌شود

محمد سبزه زاری بیان کرد: با تاثیر سامانه بارشی شاهد ابرناکی و بارش پراکنده در سطح خوزستان هستیم و به تدریج با تقویت این سامانه از اواخر وقت امروز تا اواخر روز پنجشنبه رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ به ویژه در مناطق شمالی ، شرقی و جنوب غربی استان مورد انتظار است.

وی افزود: بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و وزش باد به نسبت شدید و وقوع تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط خوزستان پش بینی می‌شود؛ امروز در نوار مرزی غربی و مناطق جنوب غربی خوزستان احتمال برخاستن گرد و غبار محلی و موقتی نیز وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اهواز با ۲۵.۷ و دهدز با ۸.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۵.۷ و حداقل ۱۵.۸ درجه سانتیگراد گزارش شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به فعالیت سامانه بارشی و وقوع رگبار و رعد و برق و گرد و غبار محلی از اوایل وقت روز چهارشنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط:
ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است