کد خبر : 217190
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۳ - 07:27
دسته‌بندی : فرهنگی
چاپ

آتفه چهارمحالیان بعد از ۷۱ روز آزاد شد

آتفه چهارمحالیان، شاعر و از بازداشت‌شدگان اتفاقات اخیر، با قید وثیقه آزاد شد. هوشیار انصاری‌فر- شاعر و منتقد ادبی- با تأیید خبر گفت: ایشان بعد از ۷۱ روز، دقایقی پیش (غروب سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) با قید وثیقه آزاد شد؛ او روز ۱۱ مهر ماه بازداشت شده بود که ۴۱ روز در بازداشتگاه موقت بود و یک ماه اخیر را نیز در بند زنان زندان اوین به سر می‌برد

آتفه چهارمحالیان بعد از ۷۱ روز آزاد شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛  آتفه چهارمحالیان، شاعر و از بازداشت‌شدگان اتفاقات اخیر، با قید وثیقه آزاد شد.

هوشیار انصاری‌فر- شاعر و منتقد ادبی- با تأیید خبر گفت: ایشان بعد از ۷۱ روز، دقایقی پیش (غروب سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه) با قید وثیقه آزاد شد؛ او روز ۱۱ مهر ماه بازداشت شده بود که ۴۱ روز در بازداشتگاه موقت بود و یک ماه اخیر را نیز در بند زنان زندان اوین به سر می‌برد.

به نوشته ایسنا؛ بهروز یاسمی، شاعر، و نوید سیدعلی‌اکبر از دیگر شاعران بازداشتی بودند که با قید وثیقه آزاد شدند. شاعران دیگری چون علی اسداللهی، آیدا عمیدی، علیرضا آدینه و روزبه سوهانی همچنان در بازداشت به سر می‌برند.

آتفه چهارمحالیان متولد سال ۱۳۶۰، شاعر و فعال حوزه کودکان، در خوزستان متولد شد. وی دانش‌آموخته کارشناسی جامعه‌شناسی و کارشناسی ارشد، رشته مدیریت شهری از دانشگاه تهران است. نخستین مجموعه شعر او در سال ۱۳۷۸ با نام «معشوق کاغذی» چاپ شد.

«بغلم کن شبلی»، «کتابی که نمی‌خواستم» و «بهشت دسته جمعی» از دیگر آثار اوست.

اخبار مرتبط:
آنچه از بیماری ترانه علیدوستی می‌دانیم I بخوانید
آنچه از بیماری ترانه علیدوستی می‌دانیم I بخوانید

در ۲ روز اخیر جامعه هنری و علاقمندان به سینما برایشان این پرسش مطرح شده است که بیماری ترانه علیدوستی چیست و او در چه مرحله‌ای از درمان قرار دارد؟

چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟
چرا «سرزمین مادری» فعلا متوقف است؟

پخش فصل دوم سریال «سرزمین مادری» در اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید و حالا فصل سوم این سریال به دلیل مراحل پس از تولید و انجام اصلاحات، در بخش‌هایی با وقفه مواجه شده و به گفته‌ی رئیس مرکز سیمافیلم بعید است فصل سوم این سریال اردیبهشت ماه به آنتن برسد.

جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت
جبلی: فضای تبادل و تضارب افکار در صداوسیما ادامه خواهد داشت

رئیس سازمان صداوسیما گفت: تعامل با مخاطبان و میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف همان‌طور که دیدیم، ان‌شاالله تقویت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است