کد خبر : 214956
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ - 22:08
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

واکنش آمریکا به خبر تعطیلی گشت ارشاد در ایران

وزارت خارجه آمریکا به دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره تعلیق فعالیت پلیس امنیت اخلاق از سوی ایران، به این موضوع واکنش نشان داد. خبرگزاری فرانسه به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که نامش را فاش نکرد، گزارش داد: متاسفانه، آنچه مشاهده کردیم نشان نمی‌دهد حاکمیت ایران در حال اصلاح برخورد خود با زنان و دختران باشد.

واکنش آمریکا به خبر تعطیلی گشت ارشاد در ایران

به گزارش سایت خبری مدارا؛ وزارت خارجه آمریکا به دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره تعلیق فعالیت پلیس امنیت اخلاق از سوی ایران، به این موضوع واکنش نشان داد.

به نوشته تسنیم؛ کی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا با استناد به اخبار منتشره مبنی بر اعلام تعطیلی فعالیت پلیس امنیت اخلاقی از سوی ایران، بار دیگر مدعی شد اوضاع زنان در ایران رو به بهبود نیست.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که نامش را فاش نکرد، گزارش داد: گزارش‌هایی مشاهده کردیم اما ادعاهای مبهم و گنگ مقام‌های ایرانی را توضیح نمی‌دهد.

وی با طرح مجدد ادعای پیشین درباره ادامه خشونت علیه اعتراضات در ایران گفت: متاسفانه، آنچه مشاهده کردیم نشان نمی‌دهد حاکمیت ایران در حال اصلاح برخورد خود با زنان و دختران باشد.

اخبار مرتبط:
«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست
«نور نیوز» ارگان رسانه‌ای دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی نیست

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به صدور اطلاعیه‌ای هرگونه انتساب میان این شورا و یکی از پایگاه های خبری را تکذیب و اعلام کرد: شورای عالی امنیت ملی و دبیرخانه شورا دارای اُرگان رسانه ای نبوده و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های آن از طریق رسانه ملی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌های رسمی کشور منتشر می‌شود.

در صورت خطای مجدد صهیونیست‌ها، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
در صورت خطای مجدد صهیونیست‌ها، سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود

علی باقری معاون سیاسی وزارت خارجه ایران گفت: در صورت سرزدن خطای مجدد از سوی دشمن، صهیونیستها بدانند که دیگر ۱۲ روز وقت نخواهند داشت و سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود.

وزیر خارجه مصر پیام هشدار ایران را به اسرائیل رسانده است
وزیر خارجه مصر پیام هشدار ایران را به اسرائیل رسانده است

تسنیم نوشت: یک منبع آگاه خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به اسرائیل داده شده است. پیشتر اخباری منتشر شده بود که تهران از طریق قاهره پیام هشدار مهم به رژیم اسرائیل ارسال کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است