کد خبر : 214764
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - 18:11
دسته‌بندی : سیاسی، اخبار ویژه
چاپ

احزاب از ترکیب کمیته حقیقت‌یاب حوادث اخیر حذف شدند+ جزئیات تصمیم وزارت کشور

احمد وحیدی وزیر کشور درباره این‌که آیا احزاب و جریان‌های سیاسی در کمیته حقیقت‌یاب حضور دارند، عنوان کرد: خیر، بحث سیاسی نیست، بلکه بحث اغتشاشی بوده که ما باید بر اساس آن ریشه‌ها، عوامل موثر و بازیگران این صحنه را پیدا کنیم بنابراین دستگاه‌هایی که در این کار صاحب نقش هستند، در این کمیته حضور دارند.

احزاب از ترکیب کمیته حقیقت‌یاب حوادث اخیر حذف شدند+ جزئیات تصمیم وزارت کشور

به گزارش سایت خبری مدار؛ احمد وحیدی درباره ترکیب کمیته حقیقت‌یاب در خصوص حوادث اخیر کشور که وی چندی پیش دستور تشکیلش را داد و این انتظار که در این کمیته باید از جریان‌ها، گروه‌ها، احزاب و حتی معترضان نماینده‌ای باشد، گفت: ترکیب کمیته شامل دستگاه‌های ذیربط به اضافه حقوقدان‌هایی است که مستقل هستند و وابستگی دولتی ندارند.

به نوشته ایلنا؛ وزیر کشور در اینباره گفت: معترضان در واقع نماینده خاصی که ندارند، به اضافه اینکه در حال حاضر عمدتاً و بیشتر با اغتشاش مواجه بودیم تا اعتراض؛ اتفاقاً اغتشاشگران نگذاشتند اگر کسانی هم حرف منطقی دارند، بتوانند حرف منطقی‌شان را بزنند لذا طبیعتا اغتشاشگران نمی‌توانند نماینده خاصی داشته باشند.

وی درباره این‌که آیا احزاب و جریان‌های سیاسی در این کمیته حضور دارند، عنوان کرد: خیر، بحث سیاسی نیست، بلکه بحث اغتشاشی بوده که ما باید بر اساس آن ریشه‌ها، عوامل موثر و بازیگران این صحنه را پیدا کنیم بنابراین دستگاه‌هایی که در این کار صاحب نقش هستند، در این کمیته حضور دارند.

وزیر کشور درخصوص این‌که آیا گزارش کمیته حقیقت‌یاب به افکار عمومی ارائه می‌شود تا در جریان مسائل قرار بگیرند، اظهار داشت: بله، طبیعتاً گفته می‌شود.

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است