کد خبر : 214562
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - 20:10
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

واکنش روزنامه اصولگرا به اعتصاب کامیونداران: اعتراضات زیاد است ، تبدیل به بحران شود، جمع‌وجور کردنش،سخت‌تر می‌شود

خبری از اعتصاب نیست، اما اعتراضات زیاد است... مطالبات و اعتراضاتی که اگر به‌وقت پاسخ داده نشود و کمبودها جبران نشود و سناریوی مواجهه، فقط سکوت کردن و انکار و تکذیب باشد، به‌سرعت تبدیل به بحران خواهد شد

واکنش روزنامه اصولگرا به اعتصاب کامیونداران: اعتراضات زیاد است ، تبدیل به بحران شود، جمع‌وجور کردنش،سخت‌تر می‌شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سهمیه کم و هزینه بالای خرید سوخت آزاد یا به بیان بهتر، کمبود سوخت، کمیسیون بالای شرکت‌های باربری و بی‌قانونی در دریافت این کمیسیون‌ها، تعطیلی بزنگاه‌های اقتصادی، کارخانه‌ها، کارگاه‌ها و شرکت‌ها، تعداد زیاد کامیون‌ها و کم بودن بار، هزینه بالای استهلاک، هزینه بالای خرید اقلام مصرفی خودرو، مثل لاستیک، باتری، هزینه بالای تعویض روغن و فیلتر و… چکیده‌ای از مکالمه من با چند راننده کامیون و شنیدن مطالبات آنهاست؛ مطالباتی که هم در روزهایی که خبری از آنها نمی‌گیریم، شنیده نمی‌شود و هم در این روزهایی که مدام اخباری مبنی‌بر اعتصابات‌شان دست‌به‌دست می‌شود، نمی‌شنویم.

به نوشته فرهیختگان، فشار بر رانندگان خودروهای سنگین، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها، ماجرایی قدیمی است که سال‌به‌سال و این روزها هم روزبه‌روز و هفته‌به‌هفته افزایش پیدا می‌کند. اهمیت این موضوع هم حتما بر کسی پوشیده نیست، به‌نوعی نبض بازار وابسته به فعالیت کامیون‌ها، نقل‌وانتقال بار و مسائلی از این دست است. حالا و ناظر به این اهمیت و زمینه مستعد اعتراضی این رانندگان، برخی رسانه‌ها، غالبا هم رسانه‌های آن‌ور آبی، خبر از اعتصابات سراسری رانندگان کامیون در سراسر کشور داده‌اند. موضوعی که ما هم مثل رسانه‌های دیگر پیگیر آن شدیم و نتیجه این بود؛ خبری از اعتصاب نیست، اما اعتراضات زیاد است.

مطالبات و اعتراضاتی که اگر به‌وقت پاسخ داده نشود و کمبودها جبران نشود و سناریوی مواجهه، فقط سکوت کردن و انکار و تکذیب باشد، به‌سرعت تبدیل به بحران خواهد شد؛ بحرانی که قواره‌اش در شرایط فعلی کشور بسیار بزرگ و جمع‌وجور کردنش، در آینده، سخت‌تر خواهد بود.

اخبار مرتبط:
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است
روزنامه دولت: عملکرد روحانی در شورایعالی امنیت ملی افتضاح بود؛ عملکرد رئیسی عالی است

روزنامه ایران با تعریف و تمجید از عملکرد رئیسی در شورای عالی امنیت ملی به حسن روحانی حمله کرده است!

فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد
فضائلی: در حوزه حجاب کار‌های بی‌قاعده نباید صورت بگیرد

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب گفت: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است