کد خبر : 213442
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - 14:16
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

تصادف سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

در اثر تصادفِ سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر اصفهان یک نفر فوت و ۵ نفر مصدوم شدند.

تصادف سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

به گزارش سایت خبری مدارا؛ به دنبال حادثه تصادفی که ساعت ۷:۲۰ امروز(سه‌شنبه،۸ آذر) به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی خمینی‌شهر اعلام شد، دو دستگاه خودرو نجات از ایستگاه‌های شماره دو و سه به محل حادثه واقع در کمربندی خمینی‌شهر به نجف‌آباد؛ نرسیده به ورودی چشمه لادر اعزام و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

در این حادثه یک دستگاه مینی‌بوس که سرویس دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی‌شهر بود با یک دستگاه کوییک برخورد کرد که متأسفانه راننده مینی‌بوس در دم فوت شد و ۵ نفر نیز مصدوم شدند.

به نوشته ایسنا؛ مصدومان به همراه سه دستگاه اورژانس حاضر در محل حادثه به بیمارستان اعزام شدند. علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه اعلام خواهد شد.

همچنین طبق آخرین اخبار، سخنگوی اورژانس استان اصفهان از مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف مینی‌بوس سرویس دانشگاه آزاد خمینی شهر خبر داد.

عباس عابدی افزود: در این حادثه ۱۶ نفر مصدوم شدند که ۱۱ نفر به بیمارستان اعزام و ۴ نفر به‌صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس اصفهان با بیان اینکه در این حادثه یک مرد ۴۵ ساله که راننده مینی‌بوس بود جان خود را از دست داد، گفت: ۷ خانم ۱۸ تا ۵۰ و ۴ آقا ۲۰ تا ۳۰ دچار مصدومیت شدند و به بیمارستان ۹ دی و اشرفی خمینی شهر منتقل شدند.

اخبار مرتبط:
سیل جانِ کودک ۶ ساله سرخسی را گرفت
سیل جانِ کودک ۶ ساله سرخسی را گرفت

معاون هماهنگی عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری سرخس گفت: متأسفانه در سیلاب اخیر کودک شش ساله جان خود را از دست داد. وی اظهار کرد: متأسفانه این کودک هنگام بازی کردن در کنار سیلاب به دلیل بی‌احتیاطی به درون سیلاب می‌افتد و جان خود را از دست داد.

بازداشت مَرد مامورنما در حین اخاذی از مسافران مترو
بازداشت مَرد مامورنما در حین اخاذی از مسافران مترو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مامورنمای اخاذ خبر داد.

پرویز سروری رسانه‌های اصلاح‌طلب را با معاندین یکی کرد
پرویز سروری رسانه‌های اصلاح‌طلب را با معاندین یکی کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصاحبه‌ای که از من پخش شده را حتی اگر به صورت ناکامل در خبرگزاری ایرنا می‌دیدند متوجه می‌شدند که تیتر با آنچه بنده گفته‌ام تفاوت‌ها دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است