کد خبر : 212932
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۷ - 04:45
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

پرداخت وام مقاوم‌سازی به ۲۰۰ هزار روستایی تا ۲۲ بهمن

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان این که موانع و مشکلاتی که در پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی وجود داشت برداشته شده است، گفت: امیدواریم تا ۲۲ بهمن ماه امسال به ۲۰۰ هزار نفر روستایی فاقد مسکن و یا دارای مسکن ناایمن این تسهیلات پرداخت شود.

پرداخت وام مقاوم‌سازی به ۲۰۰ هزار روستایی تا ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری مدارا مجید جودی در خصوص پرداخت تسهیلات ۲ میلیارد ریالی برای بازسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی اظهار کرد: پرداخت این وام از آبان ماه سال گذشته از سوی رئیس جمهور وعده داده شد و در شهریورماه امسال با مصوبه دولت این مساله به بانک‌های عامل ابلاغ شد.

وی افزود: پس از این بود که افراد برای دریافت این وام ۲۰۰ میلیون تومانی به منظور مقاوم سازی و یا بازسازی واحدها به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به نق از ایسنا معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: مشکلاتی در پرداخت این وام وجود داشت و تسهیلات به سختی به دست مردم می‌رسید. خوشبختانه این مشکلات احصا شد و از چند روز گذشته مصوبه‌ای از سوی هیات وزیران در خصوص پرداخت این وام ابلاغ شده است.

جودی با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی در پرداخت این تسهیلات بحث تضمین ضمانت نامه‌های سه نفره و زنجیره‌ای بود که این مساله حل شده است، عنوان کرد: تا پیش از مصوبه جدید هیات وزیران ۲۲ هزار خانوار برای استفاده از این تسهیلات معرفی شده بودند که فقط یک هزار خانوار موفق به دریافت تسهیلات شدند اما با اصلاحیه‌ای که ابلاغ شده است روند پرداخت این تسهیلات تسریع خواهد شد.

وی با بیان اینکه موانع و مشکلاتی که در پرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی وجود داشت برداشته شده است، افزود: امیدواریم تا ۲۲ بهمن ماه امسال به ۲۰۰ هزار نفر روستایی فاقد مسکن و یا دارای مسکن ناایمن تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این تسهیلات شامل روستا و شهرهایی با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر می‌شود و افرادی که به دریافت این تسهیلات نیاز دارند می‌توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

اخبار مرتبط:
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است
هواشناسی: بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: انتظار داریم بارش‌های فروردین و نیمه اول اردیبهشت تقریبا خوب باشد، اما پس از آن بارش‌ها در حد معمول و در برخی مناطق زیر نرمال خواهد بود.

فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم
فرزند امام جمعه مشهد ارتباطش با هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را قطع کرد را رد کرد / ماجد علم‌الهدی: سرمایه‌ای برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم

ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به  ۵۴۹ نفر رسید
تعداد جان‌باختگان تصادفات از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین به ۵۴۹ نفر رسید

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور با بیان اینکه ۴۰ هزار خودروی متخلف در طرح نوروزی پلیس توقیف شده است، گفت: متاسفانه از ۲۴ اسفند تا ۸ فروردین ۵۴۹ هموطن در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است