کد خبر : 212505
انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ - 13:10
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در آخرین پیگیری های صورت گرفته قرار شده تا جلسه مشترکی بین مجلس و دولت درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت برگزار شود تا در مسیر اجرای این قانون با مشکل مالی مواجه نشویم.

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت به کجا رسید؟

ولی اسماعیلی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت بیان کرد: جزئیات این طرح چکش کاری شده و آخرین جلسه مهمی که پیرامون این طرح برگزار شد روز سه‌شنبه هفته گذشته با حضور رئیس مجلس بود که در این جلسه اعضای کمیسیون اجتماعی به رئیس مجلس تاکید داشتند که نمایندگان با ۱۶۰ امضا درخواست دارند که این طرح برای بررسی با اولویت در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی نیز درخواست داشتند که جلسه مشترکی با دولت برگزار شود تا این طرح با مشکل بار مالی از سوی دولت مواجه نشود. اعضای کمیسیون قانع شدند تا جلسه مشترکی با دولت در این موضوع تشکیل شود. بنا شد در همین هفته که نمایندگان برای سرکشی به حوزه های انتخابیه رفته اند، اگر امکان پذیر بود این جلسه تشکیل شود در غیر این صورت در هفته بعدی در اولین فرصت این جلسه تشکیل شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تصریح کرد: قرار شد بعد از این جلسه، طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در صحن مجلس رسیدگی شود. اگر هم بر فرض محال با دولت هماهنگ نشدیم این صحن علنی مجلس است که باید تصمیم بگیرد بررسی این طرح در مجلس ادامه یابد یا منتفی شود.

اسماعیلی با بیان اینکه مجلس به جد به دنبال تصویب این طرح است، تصریح کرد: تاکید بر این بود که اگر دولت همراه شود زودتر به نتیجه خواهیم رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط:
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد
آمریکا، سپاه پاسداران را تحریم کرد

طی چند روز گذشته اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (اوفک) شش نهاد، یک فرد حقیقی و دو نفتکش را تحریم کرد.

بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد
بیش از ۵۵ هزار درخواست برای استیضاح وزیر کار امضاء شد

این کارزار تا هشتم فروردین‌ماه، ۵۵۸۴۴ امضا داشته است.

مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید
مصطفی معین: در انتخابات مهندسی شده رای نمی‌دهم I ببینید

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات نه تنها در انتخابات اخیر بلکه در انتخابات مجلس در چند دوره اخیر شرکت نکرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است